Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عصر امروز و بعد از حضور در جمع مربیان شرکت کننده در دوره بین المللی مربیگری، در جمع شاگردان فریبرز عسگری حضور یافت و با آنان به گفتگو نشست.

صالحی امیری در این دیدار ضمن خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای اردونشینان اظهار داشت: تکواندو یکی از امید‌های اصلی ما در المپیک ۲۰۲۰ است و حساب ویژه‌ای روی موفقیت تک تک شما عزیزان باز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملی پوشان این رشته موفقیت‌های ارزشمندی برای ورزش ایران بدست آورده اند و روحیه پهلوانی و جنگندگی آنان زبانزد جامعه ورزش می‌باشد.

صالحی امیری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد که حمایت‌ها از این رشته مدال آور ادامه خواهد یافت و کمیته ملی المپیک از هیچ تلاشی برای ایجاد شرایطی مناسب جهت آماده سازی بی دغدغه اردونشینان این رشته دریغ نخواهد کرد.
ما صد در صد بودجه فدراسیون‌ها را تامین و‌تزریق کردیم و مطمئنا در سال بعد که سال حساس کسب سهمیه خواهد بود هم در کنارشان هستیم.

در ادامه این بازدید سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو هم ضمن تقدیر و تشکر بابت حضور رئیس کمیته ملی المپیک در اردو اظهار داشت: حضور شما در جمع برترین‌های تکواندوی ایران باعث دلگرمی و افزایش روحیه این جوانان برومند است.

وی ادامه داد: پروسه کسب سهمیه کلی پوشان این رشته با سایر رشته‌ها کاملا متفاوت است و پروسه‌ای ۴ ساله را در بر می‌گیرد. این موضوع نشان دهنده روند سخت، نفس گیر، زمان بر و هزینه بر تکواندو است که برای پشت سر گذاشتن این مسیر سخت چشم به حمایت ویژه کمیته و وزارت دوخته ایم.

در ادامه این بازدید اعضای کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی صحبت‌ها و‌دغدغه‌های خود را مطرح کردند که دکتر صالحی امیری نیز بر حمایت حداکثری از این رشته جهت کسب نتایج ارزشمند در میادین پیش رو بخصوص المپیک ۲۰۲۰ توکیو تاکید کرد.

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد

اعلام جدید ترین رنکینگ تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی حکایت از صعود ناهید کیانی به رده دوم جدول وزن ۵۷ کیلوگرم دارد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو همانند ماه‌های گذشته رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه «مه» رامنتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.
در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت. متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد. آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم وزن ۸۰+ کیلوگرم، جای دارد.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری قهرمان جهان با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت. در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است. در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند