Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی گفت: اینکه زائران راهیان نور به راحتی در نقاط صفر مرزی تردد می کنند و از یادمان های دفاع مقدس بازدید می نمایند،نشان دهنده نبود مشکل امنیتی در اردوهای راهیان نور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوله بار، توحید خسروی مسئول کمیته امنیت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه هر سال شاهد روند رو به رشد حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم، گفت: همه ساله با افزایش حضور زائران کاروان های راهیان نور در کربلاهای ایران، در کنار رشد امکاناتی در حوزه های اسکان، تغذیه، سیستم های تردد و حمل و نقلی جاده ای و ریلی، خدمات رسانی، ارائه محتوای راهیان نور در قالب های روایتگری و فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی؛ در موضوعاتی همچون حوزه ایمنی و امنیت راهیان نور هم رشد قابل قبولی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال های ابتدایی آغاز به کار اردوهای راهیان نور، به دلیل نبود زیرساخت ها در حوزه ایمنی و امنیت در ناوگان تردد،اماکن اسکان و مناطق آلوده به مواد باقی مانده از زمان جنگ، امنیت فعلی حاکم نبود اما بحمدالله سال به سال با افزایش استقبال برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و حضور زائران راهیان نور با خودروهای شخصی در سرزمین نور شاهد هستیم و این نشان دهنده امنیت پایدار در نقاط مختلف کشورمان است و اینکه زائران راهیان نور به راحتی در نقاط صفر مرزی تردد می کنند و از یادمان های دفاع مقدس بازدید می کنند، نشان دهنده نبود مشکل امنیتی در اردوهای راهیان نور است.
خسروی با اشاره با اینکه ایجاد امنیت پایدار در ایران به دلیل حضور موثر مردم است، افزود: یقینا اگر خوزستان  و مناطق عملیاتی دفاع مقدس امن نبود، همه ساله شاهد رشد حضور زائران در این مناطق نبودیم و اینکه خانواده ها به راحتی در نقاط مختلف کشور تردد می کند، نشان می دهد که امنیت در کشورمان حاکم است و علی رغم این موضوع، ما برای حفظ چنین امنیتی، غافل نیستیم و تلاش شده است که برای برگزاری اردوهای راهیان نور، از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها مثل قرارگاه امنیت حضرت ابوالفضل (ع) استان خوزستان، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج و... استفاده شود اما نباید از یاد برد که  همیشه وجود امنیت در ایران، با مردم هست و حضور مردم در هر جا پر بار بوده، امنیت هم برقرار بوده است.
خسروی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب اسلامی، تاکید ویژه ای بر ایجاد بسترهای لازم برای ایمنی و امنیت کاروان های راهیان نور داشته اند، افزود: قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا، تلاش کرده که هیچ مشکلی از نظر امنیتی و ایمنی در اردوهای راهیان نور وجود نداشته باشد و در این خصوص جلسات متعددی در این قرارگاه تشکیل شده است تا شاهد برگزاری سفری امن برای علاقمندان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • ۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است