Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی جیرفت از برخورد شدید پلیس این شهرستان با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: هنجارشکنان تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

سرهنگ رضا محمدرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افرادی که در چهارشنبه آخر سال برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی برخورد شده و تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شادی و نشاط با بیم و حسرت سازگاری ندارد، اظهار داشت: پلیس با شادمانی مردم و داشتن فضای گرم و صمیمی خانوده ها مخالف نیست، به شرطی که این شادی موجب سلب آسایش و آسیب به دیگران نشود.
فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه بیشتر قربانیان چهارشنبه آخرِ سال، کودکان و نوجوانان هستند، گفت: هیجان‌ های زودگذر ناشی از انفجار مواد محترقه را با سلامتی خود و اطرافیان عوض نکنیم.
وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان در ایام پایانی سال، ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب مردم و والدین گرامی، شاهد کاهش تلفات و حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال باشیم.
سرهنگ محمدرضایی اظهار داشت: شهروندان گزارش های خود در خصوص فعالیت واحد های صنفی متخلف و فروشندگان مواد محترقه غیر استاندارد، را از طریق مرکز فوریت های 110 با پلیس در میان بگذارند تا ضمن همکاری و مشارکت با پلیس برای تامین نظم و امنیت، شیرینی و لذت بهار و آغاز سال جدید را به سایر شهروندان خود هدیه دهند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي فرمانده انتظامي جيرفت چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو

به دنبال گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به رژیم صهیونیستی، تصاویری از برخورد خشن و وحشتناک پلس آمریکا با دانشجویان به خصوص دختران در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. 

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟