Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیروزی تیمش را مقابل نساجی مهم ارزیابی کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وینفرد شفر بعد از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهید شروع صحبت‌های من برای دروازه‌بان حریف باشد. دیدم که مشکلی برای چشم او یا اطراف چشمش پیش آمد که امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی برای ما بسیار اهمیت داشت و بازی پایان سال ما بود.

هم خوشحالم و هم خوشحال نیستم!
وی افزود: وقتی به سالی که پشت سر گذاشتیم، برگردیم و ببینیم چه مشکلاتی داشتیم، باید بگویم خیلی خوشحالم که اکنون دوم جدول هستیم. بسیار خوشحالم که برگشتیم و بابت بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم، خوشحالم. قبلاً هم گفتم این تیم بسیار شخصیت دارد. یک مقدار شرایط این بازی شبیه به بازی قبلی ما شد. پنج شش شانس صد درصد گلزنی داشتیم که گل نشد. در بازی قبلی یک اشتباه کردیم و بازی یک - یک شد. بابت این مسابقه و شانس‌هایی که داشتیم خوشحالم، اما بابت موقعیت‌هایی که از دست دادیم، خوشحال نیستم.

با تفکر خودمان جلو می‌رویم نه مطالب برخی رسانه‌ها
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دیروز هم در نشست خبری گفتم که به دلیل بازی‌های سخت و زیادی که داریم، برخی نفرات را عوض می‌کنیم. دیدید که رحمتی جای حسینی بازی می‌کند و حسینی به جای رحمتی. تبریزی جای منشا بازی می‌کند و بقیه همین‌طور. ما دو دروازه‌بان خوب داریم، اما به خاطر مطالبی که برخی رسانه‌ها می‌نویسند و مسائلی را مطرح می‌کنند که می‌دانیم از کجاست، بازیکنان و ترکیب‌مان را عوض نمی‌کنیم و با تفکر خودمان جلو می‌رویم.

می‌خواهیم فصل آینده اتفاقی بزرگ در ایران و آسیا رقم بزنیم
شفر با اشاره به وضعیت فعلی تیمش و با تأکید به برنامه‌هایش برای فصل آینده گفت: ما فصل را که شروع کردیم، آمادگی‌مان تقریباً ۶۰ درصد بود و اکنون ۸۰ درصد آماده هستیم که به رتبه دوم جدول رسیدیم. نمی‌خواهم مانند سال گذشته شویم و در نامه‌ای که به مدیرعامل داده‌ام، گفته‌ام این تیم حفظ شود و بازیکنانی که نیاز داریم را بگیریم، زودتر از آن که تیم‌های دیگر برای جذب بازیکنان مدنظر ما اقدام کنند. می‌خواهم این تیم حفظ شود و این را به مدیرعامل گفته‌ام و او نقطه نظرات ما را می‌داند. می‌خواهیم فصل آینده اتفاق بزرگی برای استقلال در آسیا و لیگ رقم بخورد و به همین دلیل باید این تیم را حفظ کنیم و طبق برنامه‌ای که به مدیرعامل داده‌ام، با بازیکنان زودتر مذاکره شود.

دنبال کار تیمی هستیم نه سوپراستار
وی ادامه داد: سال ایرانی رو به پایان است. از همه‌ی هواداران‌مان تشکر می‌کنم. آن‌ها بهترین هستند. هواداران تضمینی برای برد‌های ما هستند و بدون آن‌ها نمی‌توانیم ببریم. از کمیته مشوقین بابت طرح‌ها و تشویق‌هایی که می‌کنند، تشکر می‌کنم. از کادر تیمم، کادر رسانه‌ای و کادر باشگاه که به بهترین شکل کار می‌کنند، تشکر می‌کنم. از کادرفنی تیم میگوئل، بیژن طاهری، اشکان نامداری، ساشا و فرهاد (مجیدی) تشکر می‌کنم که بهترین‌ها هستند و به من کمک می‌کنند. ما همگی کنار هم برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم و فضای بسیار خوبی با هم داریم و برای ما کار تیمی مهم است. ما در ایران دنبال سوپراستار نیستیم، دنبال کار تیمی هستیم و این بهترین است.

در تیم ما بازیکنان به نوبت بازی می‌کنند و شاید برخی‌ها وقتی بازی نمی‌کنند، خوشحال نیستند و این طبیعی است، اما کنار هم یک تیم هستیم و همه برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم. از همه رسانه‌ها و خبرنگاران تشکر می‌کنم. ما دوره کاری خوب و منصفانه‌ای در این سال داشتیم. فکر می‌کنم برای ایران وجهه رسانه‌ها و باشگاه‌ها بسیار خوب است و شاید برخی بخواهند کاری کنند که وجهه رسانه دیگری خراب شود، اما شما کار منصفانه‌ای داشتید و من باید از شما تشکر کنم. از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم و همچنین از پسر او علیرضا که شاید شما نشناسید، اما در دو مسئله به ما بسیار خوب کار کردند، در شناخت دو تیم و همچنین در شناخت ما از پاتوسی و ایسما خیلی به ما کمک کردند. همچنین باید سال نو را به همه تبریک بگویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شفر وینفرد شفر استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!