Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز پرستویی به امیر علی‌اکبری بابت پیروزی‌اش بر حریف آمریکایی در مسابقات MMA تبریک گفت. آفتاب‌‌نیوز : امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان ACA شامگاه شنبه ۲۵ اسفند، در روسیه به مصاف شلتون گریوس ملقب به قبر کَن، از آمریکا رفت و در راند نخست حریف خود را ناک اوت کرد و به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرویز پرستویی نیز با انتشار ویدئویی از مسابقه او در اینستاگرام نوشت: «تبریک به پهلوان امیر علی اکبری عزیز، درود بر تو شیر مرد، چه عیدی خوبی به ملت ایران دادی، شک نکن ملت ایران قدر دان تو خواهد بود که پرچم ایران را به اهتزاز در آوردی، تبریک به مادر مهربانت که لحظه به لحظه دعاگوی تو بوده. یاشاسین سلطان امیر علی اکبری. به امید بهروزی و پیروزی های روزافزون.»خبرانلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرویز پرستویی امیر علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها