Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:05:37 GMT

ماجرای آیفون هندی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۵۷۶۸

ماجرای آیفون هندی چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ویسترون (Wistron) که شریک تجاری اپل در زمینه مونتاژ آیفون‌های این شرکت بوده، اجازه ساخت یک کارخانه در هند را صادر کرده است. این امر به اپل کمک خواهد کرد که مشکل نرخ بالای مالیات برای واردات را حل کند.

به گفته مدیران اجرایی این کارخانه، غول کوپرتینو به زودی یک استراتژی جدید در هند شروع خواهد کرد که امیدوار است این حرکت به تقویت کیفیت آیفون‌ها و انحصار برند شرکت کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل به فروشگاه‌های محلی آیفون هم اعلام کرده که اگر در ماه کمتر از ۳۵ آیفون فروش داشته باشند، محصولی به این فروشگاه‌ها عرضه نخواهد کرد. هم‌چنین آن‌ها علاقه‌ای به همکاری با فروشگاه‌هایی که مساحت آن‌ها کمتر از ۴۰ مترمربع باشد، ندارند.

درعوض اپل امیدوار است که تعداد فروشگاه‌هایی که فقط محصولات اپل را عرضه می‌کنند، گسترش یابد، اپل اعلام کرد که فروشگاه‌هایی با متراژ بالای ۵۰ مترمربع مکان‌های مناسبی برای فروش محصولات شرکت ما هستند. علاوه‌بر این مسائل، اپل امیدوار است رابطه خود را با شرکای خرده‌فروش خود حفظ کرده و این رابطه را نیز بهبود بخشد.

انتظار می‌رود این شرکت با تمرکز برروی فروشگاه‌های بزرگ‌تر به‌زودی قیمت آیفون را نیز افزایش دهد. به گفته مدیران، این شرکت فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس را متوقف خواهد کرد، درنتیجه آیفون ۶ و ۶ پلاس تبدیل به گوشی‌های ارزان قیمتی خواهند شد. اما این غول آمریکایی به جای کاهش قیمت‌ها، قصد حفظ کردن قیمت‌های موجود در بازار را دارد.

باتوجه به این‌که مصرف‌کنندگان تمایل دارند آیفون‌هایی با قیمت ارزان داشته باشند، هنوز مشخص نیست که استراتژی درازمدت کوپرتینو‌نشین‌ها در هندوستان، چگونه خواسته این کاربران را محقق خواهد کرد. البته اپل مانند شرکت‌های بزرگ دیگر علاقه‌ای به سهم زیاد بازار ندارد و صرفا به درآمد خود از فروش گوشی‌ها تمرکز کرده است.

منبع: ترنجی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون هند آیفون هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز