Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@10:02:28 GMT

۳۹ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن لرستان اخذ شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۱۵۲

۳۹ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن لرستان اخذ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، جمال مومیوند گفت: در سال جاری اخذ حقوق دولتی از معادن لرستان با رشد ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته شاهد اخذ ۳۴ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن این استان بودیم که امسال این عدد به بیش از ۳۹ میلیارد ریال رسیده که شاهد رشد ۱۵ درصدی حقوق دولتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: قیمت‌های حقوق دولتی اخذ شده تقریباً بدون تغییر بوده و افزایش قیمتی در زمینه حقوق دولتی اخذ شده سال ۹۶ به ۹۷ تقریباً وجود نداشته است.

مومیوند با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای سال ۹۸، افزود: حقوق دولتی معدن «تالک» که امسال از طریق مزایده عمومی واگذار شده، در سال ۹۸ اخذ خواهد شد که حقوق دولتی این معدن تقریباً معادل یک چهارم مجموع حقوق دولتی اخذ شده معادن لرستان است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به صدور پروانه بهره‌برداری معدن سرب و روی الیگودرز انتظار رشد چشم گیری در حقوق دولتی اخذ شده سال آینده خواهیم داشت.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال در راستای حمایت از تولید و تداوم فعالیت‌های معدنی میزان قابل توجهی از حقوق دولتی معادن لرستان تقسیط شده و این مهم در سال آینده ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4569794

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستور می‌دهیم حتما موضوع معدن «کامو» بررسی شود و اگر آلایندگی اتفاق افتاده باشد در اولین فرصت طبق قانون برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاردانشجو درباره فعالیت معدن کامو، گفت: برای فعالیت معادن در مناطق حفاظت شده چهارگانه، وزارت صمت موظف است از ما مجوز و استعلام بگیرد.

وی افزود: در مناطق خارج از چهارگانه، زمانی سازمان محیط زیست ورود می‌کند که بحث آلایندگی مطرح باشد.

سلاجقه اضافه کرد: دستور می‌دهیم حتما موضوع معدن «کامو» بررسی شود و اگر آلایندگی اتفاق افتاده باشد در اولین فرصت طبق قانون برخورد می‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: وزیر صمت در این زمینه پای کار است، حتما از ظرفیت طرفین استفاده می‌کنیم تا مساله حل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۴۵ معدن غیرفعال در لرستان
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان