Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه امسال در میادین جهانی 5 مدال طلا، 8 نقره و 3 برنز کسب کردند.

او افزود: در میادین آسیایی نیز ورزشکاران کرمانشاهی جمعاً با کسب 16 مدال شامل 10 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز برای استان کرمانشاه و کشور افتخار آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به کسب 24 مدال بین‌المللی توسط ورزشکاران استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از این تعداد 13 مدال طلا، 6 مدال نقره و 5 مدال نیز برنز بوده است.

رحیمی ادامه داد: رشته‌های ورزشی؛ کشتی، جانبازان و معلولین، دو ومیدانی، کاراته، قایقرانی، شنا و کبدی رشت‌ های پر مدال کرمانشاه در سال 97 بوده است.

او به اعزام بیش از 220 ورزشکار از کرمانشاه به مسابقات کشوری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ورزشکاران ما در کسب مقام در مسابقات داخلی نیز خوش درخشیدند، به گونه‌ای که جمعا 468 مدال طلا، نقره و برنز را در رشته‌های مختلف کسب کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همچنین در رشته‌های تیمی هم 20 مدال طلا، 19 نقره و 18 برنز را ورزشکاران رشته‌های گروهی برای استان کرمانشاه به ارمغان آوردند.

رحیمی در ادامه برگزاری رقابت‌های جهانی سنگنوردی بیستون، حضور درخشان ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی و پارآسیایی جاکارتا 2018، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، برگزاری اجلاس سالانه فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در قصرشیرین و موفقیت تعدادی از رشته‌های ورزشی کرمانشاه در لیگ‌های برتر را از مهم‌ترین رویدادهای ورزش استان کرمانشاه در سال 97 برشمرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان کشتی مدیر کل ورزش و جوانان استان ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی