Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا، در ویژه‌برنامه شبی با شهدا که در محضر 115 شهید تازه تفحص شده برگزار شد، ضمن سلام و قرائت زیارت شهدا، خاطره‌ای از امام خمینی(ره) را یادآور شد و بیان کرد: امام راحل(ره) در بیت شان در جماران و پس از دیدار با رزمندگان دفاع مقدس، با گریه به فرزندشان فرموده بودند؛ «احمد آقا، اگر چندتا از این جوانان در کوچه‌های مدینه بودند، مادر سادات سیلی نمی‌خورد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به جوانان حاضر در مراسم، اظهارداشت: جوانان عزیز، ما از مدال‌آوران گام اول جا ماندیم! شما تلاش کنید از مدال‌آوران گام دوم باشید و جا نمانید.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا، با بیان اینکه شهدا دستشان برای گره‌گشایی از کار ما زمینیان، بسیار باز است، گفت: تا می‌توانید از این‌ها حاجت‌هایتان را بخواهید! بخیل نباشید و کم هم نخواهید! چراکه خدا در معامله با شهدا، دست آن‌ها را برای دستگیری از ما باز کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری، با اشاره به ماجرای طرماح بن عدی، گفت: از این ماجرا درس بگیرید! طرماح از شهادت جاماند! روزی معاویه به او پیشنهاد دنیا و طلا داد تا از حضرت علی(ع) جدا شود، اما نپذیرفت و بدین ترتیب در گام اول، مدال‌آور شد.

وی ادامه داد و افزود: طرماح در جریان عاشورا و واقعه کربلا، ساکن عراق بود و به سمت کربلا راه افتاد! در راه اشعاری در وصف مولا علی(ع) میخواند، به طوری که تا کربلا همراهان طرماح عاشق امیرالمؤمنین(ع) و سیدالشهدا(ع) شدند! اما وقتی طرماح به ملاقات سیدالشهدا(ع) رسید، از ایشان اجازه خواست تا به دیار خودش رفته، اموالی را به همسر و فرزندانش داده و با آن‌ها وداع کند! سیدالشهدا نیز در جواب فرمودند؛ «برو» اما بدان که گاهی خیلی زود دیر می‌شود!.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری، گفت: طرماح اگرچه به مال و اموال خود رسید، اما وقتی برگشت و به کربلا رسید، کار از کار گذشته بود و سر مبارک سیدالشهدا بالای نیزه‌ها رفته بود.

وی در پایان گفت: فی‌الواقع گاهی خیلی زود دیر می‌شود! پس تا می‌توانید در تبعیت از رهبر معظم انقلاب، کوشا باشید که رمز عاقبت‌به‌خیری شما در این است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند