Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@06:36:49 GMT

جعفرزاده ایمن آبادی: ترامپ «نامردی» کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۳۸۹

جعفرزاده ایمن آبادی: ترامپ «نامردی» کرد

گروه سیاسی جهان نيوز: جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در گفتگو با روزنامه آرمان عامل مشکلات کشور را نامردی رئیس جمهور امریکا دانسته و گفته است: «متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند». بخش های مهم اظهارات وی را خواهید خواند:

*دولت درصدد است تا به هر نحوی راه حلی برای برون رفت از این شرایط بیابد این جماعت خلاف وحدت و همکاری سنگ‌اندازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا اگر بگوییم کسر قابل توجهی از علل و عوامل وقوع شرایط فعلی در جامعه ناشی از تحرکات و کارشکنی دلواپسان بوده سخنی به گزافه نگفته‌‌ایم.

*از ابتدای آغاز به کار دولت آقای روحانی شاهد انتقام‌گیری‌های سیاسی بودیم. بخشی از این انتقام‌گیری‌ها از ناحیه یک جریان سیاسی خاص و از مشهد پیگیری می‌شد، اما این جریان حالا در مجلس هم رهکار و انتقام‌گیری سیاسی خاص خود را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است


*آقایان با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن می‌خواهند جوسازی کنند. بدون شک این افراد و این طرح دارای عقبه و پشتوانه هستند که باید مشخص شود از طرف چه کسانی در خارج از مجلس حمایت می‌شوند.

*شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت