Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@14:44:27 GMT

نقشه جدید طارمی برای بازگشت به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۶۸۳

نقشه جدید طارمی برای بازگشت به پرسپولیس

ساعت24-بعد از ناکامی علی علیپور در دیدار با السد در لیگ قهرمانان آسیا، حواشی زیادی توسط آقای گل سابق سرخ‌ها بوجود آمده است.

 شاگردان برانکو در روز گذشته با پیروزی برابر سپیدرود بازهم به صدر جدوللیگ برتر ایران رسیدند. نکتۀ قابل توجه در ارتباط با این دیدار درخشش علی علیپور بود. او توانست علاوه بر زدن گل اول تیمش در این مسابقه پایه‌گذار گل سوم هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش آقای گل پرسپولیس حاوی چند پیام مهم بود. اولین و اصلی‌ترین ترکش نمایش عالی او به مهدی طارمی برخورد کرد. گفتنی است طارمی که حدود یک سال می‌شود که کامنت‌های صفحۀ اینستاگرامی خود را بسته است، در شب ناکامی علیپور مقابل السد با انتشار پستی و باز کردن کامنت‌های خود باعث شد تا هواداران عصبانی پرسپولیس با انتقادات شدید از مهاجم فعلی تیم خودشان، از او بخواهند تا به جمع سرخ‌پوشان بازگردد. لازم به ذکر است خیلی‌ها اعتقاد دارند این کار طارمی برای ایجاد تنش بوده تا بتواند شرایط را برای بازگشت خودش فراهم کند.

پسر بی حاشیه قرمزها که در بدترین شرایط کنار برانکو ماند با نمایش فوق‌العاده روز گذشته، یک پیام برای هوادارن خود نیز داشت؛ با یک روز بد تمام روزهای خوب را فراموش نکنید.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ویدیو کامنت| کاکائو معضل جهانی شد!
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس