Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در بیانیه‌ای حمله تروریستی نیوزیلند را محکوم کردند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی حمله تروریست‌ها به 2 مسجد در نیوزیلند، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش محسن رضایی به حادثه تروریستی نیوزیلندواکنش جبهه جوانان مقاومت به حادثه تروریستی در نیوزیلندبیانیه اصحاب رسانه در محکومیت حادثه تروریستی نیوزیلندآیت‌الله آملی حمله تروریستی به نمازگزاران در نیوزیلند را محکوم کرد

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک بار دیگر، دست پلید استکبار جهانی، از آستین ایادی مزدور آنها به در آمده عده‌ای از نمازگزاران مسلمان را در نیوزیلند به خاک و خون کشید.

حادثه دلخراش و تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت‌های رو به زوال منطقه، همواره ثابت کرده است علی‌رغم تهدید و ارعاب دشمنان، نهضت اسلامی با محوریت جریان مقاومت با یقین به تحقق وعده نصرت الهی استوار و مصمم در مسیر نورانی اسلام ناب، تا رسیدن به قله فتح و ظفر، ثابت قدم ایستاده است.

بار دیگر این حادثه دردناک پرده از چهره افراطیون حقیقی برداشته، بر جهانیان ثابت کرد که تروریسم و افراط‌گرایی به دین، ملت، قومیت و نژاد خاصی، تعلق ندارد و مبارزه مداوم و همیشگی با این تهدید جهانی و کشورهایی که از آن تفکر حمایت می‌کنند ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

بی‌شک اتحاد، همدلی و انسجام جهان اسلام تحت هدایت حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، می‌تواند نقطه پایانی بر این تهدیدات باشد. در خاتمه فرصت را مغتنم شمرده این فاجعه دردناک را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اثر حمله مسلحانه فردی در مسجد النور واقع در نیوزیلند که در روز جمعه(24 اسفند) اتفاق افتاد، 50 تن از مسلمانان مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حملات تروریستی نمایندگان مجلس مجلس دهم فراکسیون نمایندگان ولایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حملات تروریستی نمایندگان مجلس مجلس دهم فراکسیون نمایندگان ولایی حملات تروریستی نمایندگان مجلس مجلس دهم فراکسیون نمایندگان ولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد