Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:13:13 GMT

2 خبر کوتاه از اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۷۳۱

2 خبر کوتاه از اصفهان

اصفهان- ایرنا - افتتاح فاز اول ششمین مجتمع بین راهی در نائین و آمادگی شهرستان نجف آباد برای پذیرایی از میهمانان نوروزی 2 خبر کوتاه امروز یکشنبه استان اصفهان است

** نائین
مرحله اول ششمین مجتمع بین راهی شهرستان نائین شنبه شب گذشته درکیلومتر 15 جاده این شهرستان به یزد به بهره برداری رسید.
مجتمع بین راهی یاد شده که شامل جایگاه سوخت، رستوران، سفره خانه سنتی، هفت واحد تجاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه و مرکز خدمات فنی وسایط نقلیه سنگین و هشت هزار متر پارکینگ است ، با 40میلیارد ریال هزینه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی خضری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، در مراسم افتتاح و شروع بهره برداری ششمین مجتمع رفاهی تجاری بین راهی با اشاره به تردد روزانه بیش از 10 هزار خودرو در ناوگان سبک و سنگین بر روی جاده های نائین گفت :این حجم تردد بالا نشان دهنده اهمیت و نگاه ویژه به این محور برای شهرستان و اداره کل راهداری استان است.
وی از اختصاص بودجه 130 میلیارد ریالی در سال‌های 96 و 97 در حوزه محور‌های شهرستان نائین خبر داد و گفت: اکثر قرارداد‌های مربوطه منعقد و پیمانکار تعیین شده است و بسیاری از پروژه‌ها رو به اتمام و یا در حال اجراست، اما مشکلی که در تاخیر در شروع پروژه‌ها وجود داشت شرایط اقتصادی نامطلوب کشور بود که اکثر پیمانکار‌ها حاضر به شرکت در مناقصه نبودند.
وی اعتبار هزینه شدهی روکش آسفالت محور انارک نائین به طول 30 کیلومتر و محور نایین ، انارک به طول 10 کیلومتر را بالغ بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد.
7136
** نجف آباد
فرماندار نجف آباد از آمادگی مردم و دستگاه های خدمت رسان این شهرستان برای پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.
مجتبی راعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، دستگاه های مسوول ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان نجف آباد برای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به میهمانان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز 98 در آمادگی بسر می برند.
وی افزود: شهرستان نجف آباد به سبب قرارگرفتن درمسیر شهرستان های غرب استان وهمچنین استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان و دارابودن جاذبه های تاریخی و گردشگری، طبیعت زیبا، آب و هوایی مناسب همه ساله مقصد مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است .
راعی پیگیری دریافت مجوز اقامتگاه بوم گردی، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری زمین های کشاورزی را از جمله اقدامات فرمانداری با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی برای توسعه گردشگری شهرستان عنوان کرد وگفت: این شهرستان با داشتن مردمی مومن ایثار گر مهمان نواز وبازاریان با انصاف به عنوان یک شهرستان مهاجر پذیر وگردشگری برای پذیرش میهمان از امنیت و آرامش خوبی بر خورداراست.
غ - ک / ت / 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري نوروز نائين نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  از برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموژش و پرورش برگزار می‌شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه هم در این نشست گفت:  هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که بخشی از آن با مشارکت آموژش و پرورش خواهد بود.

توصیه‌های ایمنی سرپرست سازمان آتش نشانی نیشابور درباره استخر‌های کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن فصل گرما افراد زیادی به سمت ورزش شنا به خصوص در سد‌ها و استخر‌های رو باز روی می‌آورند که در برخی موارد شنا کردن در این مکان‌ها به قیمت جان این افراد تمام می‌شود.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و مالکان استخر‌های ذخیره آب برای جلوگیری از حوادث دردناک در این استخر‌ها باید ایمن سازی لازم را انجام دهند گفت: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیر ممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت روز شورا در کدکن

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی گرامیداشت شورا‌ها، در اقدامی متفاوت و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کدکن مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی در دوره‌های گذشته و فعلی در محل دفتر شورای اسلامی شهر کدکن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور اعضای شورا‌های اسلامی شهر در دوره‌های اول تا ششم و جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات اعضای شورا‌های اسلامی شهر کدکن تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر و به جهت بزرگداشت این قشر زحمتکش، از زحمات پرسنل شهرداری کدکن با اهدای گل و لوح سپاس نیز تقدیر و تشکر شد

 

 

دیگر خبرها

  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند