Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اهمیت فعالیت‌های این پلیس در ایام نوروز، ماموریت و اهداف قرارگاه نوروزی ابوذر را تشریح کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار محمد شرفی در سومین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری ناجا" با تبریک حلول ماه رجب و سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، با اشاره به برپایی همه ساله قرارگاه نوروزی ابوذر در پلیس پیشگیری ناجا، در توضیح اهداف اساسی این قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری ناجا با هدف تأمین نظم و امنیت، ایجاد فضای امن و ارائه خدمات انتظامی به هم‌وطنان و جلب رضایت مردم و پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرارگاه نوروزی این پلیس که ابوذر نام دارد با ۶ کمیته تخصصی به صورت شبانه روزی در ستاد پلیس پیشگیری فعال است، خاطرنشان کرد: این ۶ کمیته عبارتند از: کمیته‌های پیشگیری انتظامی، نظارت و بازرسی، پیشگیری اجتماعی، پشتیبانی و آموزش، تجزیه و تحلیل وقایع و کمیته یگان‌های حفاظت از اماکن و شخصیت‌ها که با هماهنگی دبیرخانه قرارگاه ابوذر فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مهم‌ترین وظایف قرارگاه ابوذر را هدایت ستادی، انجام هماهنگی با رده‌های درون و برون سازمانی در اجرای طرح‌های نوروزی، دریافت و ارسال آمار و عملکرد و اقدامات به صورت دائم، ثبت اخبار و وقایع مهم در مورد وقوع سرقت‌ها و جرایم، امداد خواهی، مشاوره، نظارت و بازرسی، تعامل لازم با دبیرخانه قرارگاه امام علی (ع) در سطح ناجا برشمرد و بیان کرد: این وظایف به گونه‌ای تنظیم شده که امکان بهترین عملکرد از نظر فرماندهی و کنترل نیرو‌ها در عرصه عملیات را برای هدایت‌کنندگان فراهم کند.

وی با تاکید بر لزوم تعامل مستمر با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول در امور مرتبط با نوروز تصریح کرد: در همین راستا قرارگاه ابوذر در بالاترین سطح پلیس پیشگیری به صورت مداوم با سایر سازمان‌ها در تعامل است تا این هم‌افزایی منجر به بهبود و پیشرفت خدمت به مردم عزیزمان شود.

سردار شرفی با بیان اینکه قرارگاه ابوذر در طول نوروز فعال است و کمیته‌ها به صورت فعال به کار خود ادامه می‌دهند، گفت: گزارش عملکرد کمیته طی روز‌های آینده و با اوج گرفتن فعالیت آن‌ها به مردم عزیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری پلیس نهادها نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون