Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:07:33 GMT

ماجرای نقشی که علی نصیریان به مشایخی داد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۹۸۱

جمشید مشایخی که شب گذشته ۲۵ اسفندماه مهمان برنامه «فرمول یک» علی ضیا بود در ابتدا با اشاره به انتخاب چهره مردمی در برنامه تاکید کرد: بنده بارها گفته ام خاک پای ملت ایران هستم، من در مقابل کسی که برای وطنش و برای اینکه ایران بماند به جبهه رفته است، هیچ هستم. کسی که از کشور دیگری بهترین حقوق و شرایط زندگی را رها می‌کند و با حقوق کم به کشورش می‌آید، از جمشید مشایخی خیلی بالاتر است و من در مقابل او هیچ هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از زمانی که بچه بودم و مرا به تئاتر می‌بردند و بازی هنرمندان بزرگ را می‌دیدم، عاشقشان می‌شدم. آن زمان با پدر و مادر و پسرعموهایم به تئاتر می‌رفتم.

بازیگر «روز واقعه» با بیان اینکه در سال‌های گذشته گاهی برای عید به شمال کشور می رفته است، ادامه داد: امسال می‌خواهم به حوالی گیلاوند و دماوند بروم.

مشایخی درباره پیشنهاد کتاب و فیلم به مردم اظهار کرد: کتابی را دوست عزیزم آقای الهی قمشه ای به من دادند که درباره حضرت حافظ بود و آن را در تعطیلات نوروز می‌خوانم. درباره فیلم نمی‌توانم از اثری نام ببرم چون ممکن است بعضی‌ها ناراحت شوند و بگویند چرا فیلم ما را نگفتی. برای همین نمی‌توانم فیلمی پیشنهاد بدهم.

وی در پاسخ به این سوال ضیا که آیا سیمرغ به آقای نصیریان شانیت می‌دهد یا آقای نصیریان به سیمرغ، تصریح کرد: ایشان برای نقش دوم جایزه گرفتند در حالی که نصیریان مقامش خیلی بالاتر از این حرف‌ها است.

بازیگر ۸۴ ساله سینمای ایران یادآور شد: من زمانی که کارم را شروع کردم، نصیریان نمایشی به نام «وظیفه پزشک» را کارگردانی می‌کرد. اسماعیل شنگله عزیزم در آن نمایشنامه بازی داشت که به نصیریان گفت جمشید بازیگر خوبی است در حالی که آن موقع کسی بازی من را ندیده بود. نصیریان هم در این نمایش نقش کوتاهی به من داد و من یک جمله داشتم که مربوط به شخصیت پلیس بود. ما دو سه بار برای تمرین رفتیم اما کسی نقش پدر را بازی می‌کرد کارش خوب نبود.

مشایخی ادامه داد: نصیریان به او گفت کارش خوب نیست و کسی دیگر را باید جایگزین کند. من به اسماعیل گفتم نقش پدر را من باید بازی کنم، زنده یاد خانم جمیله شیخی با شنیدن این حرف جیغ کشید اما آقای نصیریان قبول کرد. من هم برای همین در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر او را بوسیدم و گفتم تو استاد من هستی.

در پایان مشایخی ترانه آرزوهای زنده یاد محمد نوری را زمزمه و برای ملت ایران در آستانه سال نو آرزو کرد و گفت: آرزو می‌کنم ملت بزرگ ایران هیچ گرفتاری نداشته باشند، بیکار نباشند، از نظر مالی وضع بسیار خوبی داشته باشند و دعا کنند جمشید هم آدم شود.

علی ضیا تا سه شنبه ۲۸ اسفند ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود، چهارشنبه ۲۹ اسفند نیز برنامه در ۲ بخش ۱۹ تا ۲۰:۳۰ و ۲۳ تا ۲ بامداد پخش خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خاک ملت ایران ایران حقوق جمشید مشایخی تئاتر بازی پدر و مادر دماوند تعطیلات نوروز سینمای ایران پدر جشنواره فیلم فجر محمد نوری سال نو ملت بزرگ ایران تحویل سال فرمول یک علی ضیا جمشید مشایخى علی نصيريان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

دیگر خبرها

  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟