Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه با هنجارشکنان چهارشنبه سوری برخورد می شود گفت: جوانان در چهارشنبه سوری هیجانات خود را به طور سالم تخلیه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی امروز( ۲۶ اسفند) در نشست خبری به نتایج و دستاوردهای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ۱۸ تا ۲۱ اسفند جاری پرداخت و بیان کرد: طی این ۴ روز  در برخورد با مخلان‌ و بی بندبازی های افراد بزهکار دستاوردهای مفید داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


وی از جمله آنها را کشف ۴ سلاح شکاری، ۹۰۰ لیتر سوخت، ۴ هزار و ۶۹۰ لیتر مشروبات الکلی، ۸ دستگاه تجهیزات ماهواره ای، ۳۹۵ فقره کالا قاچاق مواد محترقه جهت چهارشنبه سوری برشمرد و تصریح کرد: همچنین در این راستا ۲۱ ساری عادی، ۱ سارق مسلح، ۵ سارق به عنف ، ۱۴۹ متهم تحت تعقیب ، ۲۱۵ نفر اتباع بیگانه ، ۲ قاچاقچی مواد مخدر ، ۹۲ معتاد ، ۳۷ خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر مال خر دستگیر شدند.

 


سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: در این ۴ روز ۱۸۶ منزل  خرده فروش مواد مخدر در رفسنجان بازدید شد و ۲ کارگاه ساخت مشروبات الکلی منهدام و ۸۳ خودرو و متخلف توقیف شد ضمن اینکه ۳ هزار و ۷۰۲ نفر راننده خطرآفرین و متخلف دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در چهارشنبه سوری که سنتی دیرینه در جامعه است باید کنترل و نظارت ها صورت گیرد و خانواده ها نیز آگاه شوند تا جوانان و فرزندان شان از آسیب ها در امان باشند.

 

 


وی با اشاره به اینکه جوانان باید هیجانات خود را به طور سالم تخلیه کند گفت: هنجارشکنانی که در چهارشنبه سوری بخواهند اموال عمومی و امنیت جامعه را تخریب کند.

 

 


عباسی تصریح کرد: در بحث امنیت نوروزی در دو محور مواصلاتی ورودی به رفسنجان در محور های کرمان به رفسنجان و یزد به رفسنجان ایستگاه پلیس ایجاد می شود تا خدمات امنیتی ، انتطامی، ترافیکی و مشاوره به مردم ارایه شود.

 


وی در مورد جمع آوری متکدیان هم گفت:  باید چند گام اساسی و فرهنگی انجام شود   و متولی متکدیان‌ و کارتن خواب های متهاجر شهرداری است و  در سال آینده نیز برنامه ریزی هایی از سوی نیروی انتظامی انجام خواهد شد و با شهرداری همکاری خواهیم کرد تا معتادان‌ جمع آوری و به کمپ هدایت شوند.

 

 

عباسی سرقت ها را سرقت های خرد  بیان کرد و افزود: فقر زیاد و معتادان‌ در جامعه هم زیاد هستند و به دلیل گرانی ها و بیکاری دست به سرقت می زنند.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع گام دوم انقلاب ایام نوروز برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه سوری هنجارشکنان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!

آفتاب‌‌نیوز :

ضربان‌ساز‌ها دستگاه‌های الکترونیکی در دنیای پزشکی هستند که اطمینان حاصل می‌کنند قلب کاربر به شکل نرمال کار می‌کند. اگر ریتم قلب ضعیف شود، ضربان‌ساز با افزایش جریان الکتریکی موجب می‌شود تا قلب به ریتم اصلی خود بازگردد. هر زمان که لازم باشد، ضربان‌ساز تلاش می‌کند و در صورت لزوم پالس‌های سریع‌تری را ارائه می‌دهد تا فرد زندگی نرمالی را تجربه کند. ضربان‌ساز برای ایجاد پالس به برق نیاز داشته و این انرژی از طریق یک خازن تامین می‌شود که باید سریع شارژ و تخلیه شود. این انرژی الکتریکی باید به اندازه کافی باشد تا برای تنظیم مجدد قلب مناسب باشد.

مین دوک نگوین و همکارانش برای بهبود ذخیره‌سازی انرژی، روی طراحی جدیدی برای خازن‌ها کار می‌کنند، آن‌ها می‌خواهند میزان انرژی از دست رفته بعد از هر بار شارژ/دشارژ را کم کنند و تعداد دفعاتی که خازن با اطمینان شارژ یا تخلیه می‌شود را افزایش دهند.

مین دوک نگوین می‌گوید: «ضربان‌ساز باید با ضربان قلب شما همگام باشد، بنابراین باید بتواند تا میلیارد‌ها بار شارژ و تخلیه شود. در غیر این صورت، شما باید هر چند ماه یکبار ضربان‌ساز را تعویض کنید.»

نگوین و تیمش روی نوعی خازن کار می‌کنند که از چندین لایه نازک از مواد مختلف استفاده می‌کند. آن‌ها با افزودن لایه‌ها توانستند راندمان را به بیش از ۹۰ ٪ افزایش دهند. این بدان معنی است که کمتر از ۱۰ ٪ از بار الکتریکی مورد استفاده برای شارژ را از دست می‌رود. این طراحی جدید دو برابرکمتر از طراحی‌های قدیمی انرژی از دست می‌دهد. این دستگاه در محدوده دمایی گسترده ۲۵ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد کار می‌کند و می‌تواند تا ۱۰ میلیارد بار شارژ و تخلیه کند. در واقع این دستگاه می‌تواند تا ۳۰۰ سال عمر کند.

نتایج یافته‌های آن‌ها در قالب مقاله‌ای با عنوان “Towards Design Rules for Multilayer Ferroelectric Energy Storage Capacitors – A Study Based on Lead-Free and Relaxor-Ferroelectric/Paraelectric Multilayer Devices” در نشریه Advanced Materials به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!