Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@09:29:43 GMT

حناچی: افتتاح بخشی از خط 6 مترو در فروردین

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۴۷۹

حناچی: افتتاح بخشی از خط 6 مترو در فروردین

شهردار تهران از افتتاح بخشی از خط 6 مترو در دو هفته‌ پایانی فروردین ماه خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، گفت‌: از اواخر سال 97 اوضاع هوای تهران بسیار بهتر شده است و شاهد کاهش آلودگی هوا در تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که نزولات جوی نیز نقش موثری داشتند، اما اقدامات شهرداری نیز موثر واقع شده است.

وی در مورد عیدی شهرداری تهران به مردم این شهر ، گفت‌: امیدوارم در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده بتوانیم خط 6 مترو را افتتاح کنیم.

شهردار تهران افزود: تا روز دوشنبه که جلسه هیات دولت است در مورد عیدی مردم تهران صبر کنید تا بتوانیم خبرهای بهتری را بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تعدادی از پرونده‌های برج باغ که به تصویب رسید متعلق به شرکت های تعاونی مسکن کارکنان شهرداری بود، خاطر نشان کرد: این پرونده‌ها متعلق به تعاونی کارکنان شهرداری بود که یک شرکت حقوقی مستقل هستند.

حناچی در پایان با اشاره به اینکه قطاری با سرعتی 200 کیلومتر در حال حرکت بوده است و حالا ترمز آن کشیده شده است و قطعا 1000 متر خط ترمز این توقف است، در این باره گفت‌: کمک کنید تا بتوانیم برای حفظ باغات تهران موثر باشیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حناچی مترو خط 6 مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور

تین نیوز

وزیر کشور آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور و پیگیری های وزارت کشور جهت تأمین واگن های مترو برای تهران را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در تشریح روند ورود واگن های جدید به کشور و تأیید کارشناسی واگن های جدید، گفت: یکی از موضوعات جدی در دستور کار وزارت کشور بحث تأمین واگن ها و احداث خطوط ریلی است که دولت در مجموع اهتمام جدی در این زمینه دارد.

وحیدی افزود: دولت طی ۳ سال اخیر منابع خوبی در رابطه با ایجاد مترو و خطوط اصلی اختصاص داده که با کمک شهرداری تهران در این رابطه اقدامات خوبی انجام شده است.

برای ورود واگن های مترو از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم

وزیر کشور ادامه داد: بی تردید تأمین واگن مترو در دستور کار است و کارها روی روال است؛ اما زمان می برد؛ قطعا زمان طبیعی خود را دارد و از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم.

قرارداد واگن های جدید مترو مدتها قبل رها  شده بود

وی تأکید کرد: ورود واگن های جدید مترو در چارچوب قراردادی بوده که قبلاً مدتها رها شده بوده؛ اما در دولت جدید فعال شده و در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است و طبق روال خودش هم کار دنبال خواهد شد.

مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران اخیراً در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ورود واگن های جدید به تهران گفته بود: مایه تأسف است که ماه ها از انعقاد قراردادها گذشته؛ اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

وی تأکید کرده بود: تا امروز تأیید فنی برعهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه از این موضوع چه کسی نفع می برد نمی دانم اما اینکه چه کسی ضرر می کند باید بگویم همه ضرر خواهند کرد. به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می کنند، لذا باید پاسخگو باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟