Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:23:34 GMT

افتتاح خط ۶ متروی تهران در نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۵۳۵

افتتاح خط ۶ متروی تهران در نوروز ۹۸

شهردار تهران در آخرین جلسه شورای شهر، از افتتاح خط ۶ و ۳ ایستگاه دولت‌آباد، بعثت و شهدا در نیمه اول فروردین ماه ۹۸ خبر داد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیروز حناچی در حاشیه آخرین جلسه شورای شهر تهران (صدوسی و سومین جلسه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز لایحه اصلاحیه بودجه 97 شهرداری تهران به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم شد و خوشبختانه اعضای شورای شهر تهران با دو فوریت این لایحه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با این لایحه  گفت: با توجه به تغییراتی در سرفصل‌های بودجه 97، از جمله اتوبوسرانی، بازنشستگی، آتش‌نشانی و دو مورد تملک دارایی، در نهایت این لایحه از سوی شهرداری تهران به شورا ارائه شد.

شهردار تهران در ارتباط با افتتاح خطوط جدید مترو گفت: روز گذشته خط 7 مترو تهران با 3 ایستگاه به بهره‌برداری رسید و خط 6 مترو تهران در نیمه اول فروردین ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

حناچی همچنین در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در حوزه فضای سبز و افزایش سرانه گفت: در این زمینه 1250 هکتار تحت عنوان کمربند فضای سبز آماده بهره‌برداری است و می‌تواند سرانه فضای سبز در تهران را افزایش دهد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: خط 7، مظلوم‌ترین خط متروی تهران استمحسن هاشمی: دولت روحانی برخلاف دولت‌های قبل، کمکی به مترو نکردپایان طراحی 4 خط جدید مترو در تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط متروی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متروی تهران متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است