Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا منصور کتانباف روز یکشنبه در آیین آغاز پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز بیان کرد: براساس مطالعات انجام شده در چشم انداز شهر اهواز باید تعداد تقاطع های غیر همسطح ساخته شود؛ در دوره های پیش شاهد ساخت چند تقاطع بودیم در دوره فلی شهرداری نیز بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و ساخت برخی دیگر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر پردیس در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد افزود: یکی از مشکلات در ساخت این زیرگذر وجود تعداد بالای تاسیسات زیر زمینی است که دستگاه های متولی نیز اطلاع دقیقی از آنها ندارند.
کتانباف ادامه داد: به طور نمونه طبق استعلام گرفته شده از شرکت گاز یک خط لوله در این نقطه وجود دارد اما با بررسی صورت گرفته تاکنون سه خط لوله گاز یافت شده است.
شهردار اهواز ساخت این زیرگذر را محرکی برای توسعه منطقه دانست و گفت: از دیگر مزایای این پروژه تسهیل در رفت و آمد شهروندان است.
وی ادامه داد: سه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه، میدان جمهوری اسلامی و 18 متری کیان آباد نیز باید ساخته شود که در این باره با قرارگاه خاتم الانبیا وارد مذاکره شده ایم.
کتانباف افزود: براساس بودجه مصوب شورای شهر اهواز 6هزار میلیارد ریال از درآمدهای شهرداری باید در حوزه عمران هزینه شود.
پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز دارای 480 متر طول و 24 متر عرض در 2 باند رفت و برگشت ساخته خواهد شد.
9887/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جمهوری اسلامی رفت و برگشت شورای شهر شهرداری نفت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به استاندارد سازی آدرس های اماکن از طریق سامانه جی نف گفت: این پروژه قرار است که استانداردسازی آدرس ها و ژئوکد کردن پارسل های پستی را انجام دهد. جی نف یک پایگاه داده اطلاعاتی بوده با آدرس تمام ساختمان ها و واحد های مکانی موجود در شهر ها و روستا های کشور را استاندارد سازی می‌کند. با این پروژه نحوه آدرس در کمترین زمان صورت گرفته و استاندارد سازی می‌شود.

او افزود: میانگین کشوری این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد پیشرفت داشته است. استاندارد سازی یعنی یک آدرس تنها از یک مسیر شناخته شده و امکان مشابه سازی و سوء استفاده از بین می‌رود و تمام دستگاه های دولتی مرجعشان برای آدرس دهی پروژه ملی جی نف است. با اجرای کامل طرح جی نف در کهگیلویه و بویراحمد نشانی همه اماکن یکسان سازی و با آدرسی استاندارد تبدیل می‌شود.

لیایی اظهار کرد: پروژه ۱۲ شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکمیل کرده‌ایم و ۶ شهرستان دیگر نیز تا آینده نزدیک تکمیل می‌شود. پس از جمع آوری و به روز شدن اطلاعات هر شهرستان کد پستی هوشمند و پلاک نوسازی تولید شده درب منازل نصب می‌شود و این بخشی از طرح هوشمندسازی شهر است. ارائه خدمات الکترونیکی و اجرای کامل طرح جی نف می‌تواند در خدمت رسانی صحیح به مردم اعم از کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد