Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@23:56:38 GMT

یادواره شهدای بخش قصابه مشگین‌شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۱۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان یادواره شهدای بخش قصابه شهرستان مشگین‌شهر با محوریت پاسدار اسلام شهید ابوالفضل نظری و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهر قصابه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت ارزشمندی برای تجلیل از زحمات و قدردانی از تلاش‌های این رزمندگان است که باید در این زمینه در تداوم برگزاری این یادواره‌ها نهایت سعی و تلاش را داشته باشیم و به عنوان یک رسالت خطیر و حساس به وظایف خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کوتاهی در برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در این زمینه از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان استفاده شود تا بتوانیم به وظایف خود در برگزاری این مراسمات جامه عمل بپوشانیم و مراسمات در شان و خور شهدای والامقام برگزار کنیم.

امام جمعه مشگین‌شهر بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید به اهداف خود در این زمینه عمل کرده و با اهمیت به برگزاری این مراسمات به شکل قبل قبول عمل کنیم و این مراسمات را در جایگاه شهدا برگزار کنیم.

باوقار بیان کرد: باید راه و اهداف شهدای والامقام در جامعه تبیین و به همگان معرفی شود که در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا این فرصت را به ما می‌دهد تا در دستیابی به این اهداف به شکل مناسب عمل کرده و یادواره‌های شهدای والامقام را در جامعه نهادینه کنیم که این مسئله یک اولویت اساسی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند