Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:50:12 GMT

واینالدوم: رایان بابل، فولام را خیلی خطرناک کرده

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۳۷۹

واینالدوم: رایان بابل، فولام را خیلی خطرناک کرده

درحالیکه لیورپول امروز در خانه فولام به مصاف این تیم می‌رود، واینالدو ستاره این تیم می‌گوید رایان بابل، مهاجم فولام که سابقه بازی در لیورپول را داشته می‌تواند برای قرمزها بسیار خطرناک باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، ملی‌‌پوش هلندی و مهاجم باشگاه فولام که امروز در لیگ برتر به مصاف لیورپول می‌رود در گذشته یکی از ستاره‌های محبوب مرسی‌سایدی‌ها بوده و در فاصله سالهای 2007 تا 2011 برای لیورپول 146 بازی انجام داده و در این بازی‌ها 22 گل برای لیورپول به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول که دوست صمیمی رایان بابل است می‌گوید حضور بابل در خط حمله فولام می‌تواند خطر بزرگی برای لیورپول باشد. لیورپولی که در رقابت نفس‌گیر با منچسترسیتی در صدر جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارد.

 

 

بابل 32ساله در ماه ژانویه با قراردای قرضی به فولام منتقل شد و در این مدت ارزش خود را برای این تیم نشان داده است.

 

واینالدوم در گفتگو با خبرنگاران درباره بابل گفت:" من با رایان خیلی نزدیکم. ما با هم زیاد صحبت می‌کنیم و بارها درباره تیم‌های همدیگر هم‌صحبت شده‌ایم. ما دوستهای خیلی صمیمی‌ای هستیم و من از اینکه دوباره در زمین با او بازی می‌کنم خوشحالم. ولی متاسفانه رایان امروز برای تیمی بازی می‌کند که در مقابل ما است و من امیدوارم بتوانیم شکست‌شان بدهیم".

 

 

واینالدوم در ادامه گفت:" من در تیم ملی هلند با رایان همبازی هستم و می‌دانم او چقدر با تمرکز بالا بازی می‌کند. او تمام توجهش را با خوب بازی کردن و گل زدن معطوف می‌کند".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" رایان بابل برای تیم ملی هلند بازیکن بسیار مهمی است. من معتقدم او برای فولام هم یکی از مهمترین مهره‌های تیم است و از همینجا به همبازی‌هایم در لیورپول می‌گویم که متوقف کردن رایان بابل کار دشواری است و باید در بازی مقابل فولام با تمام دقت مراقب رایان باشیم و برایش برنامه‌ریزی کنیم".

 

 

جورجینیو واینالدوم لیورپول رایان بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟