Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:53:29 GMT

نیاز به سه هزار مگاوات مدیریت مصرف برق در کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۱۰۰

نیاز به سه هزار مگاوات مدیریت مصرف برق در کشور

به گزارش ایرنا، محمودرضا حقی‌فام روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت توزیع برق استان یزد اظهار داشت: با وجودی که برای سال آینده بیش از پنج هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق نیروگاهی به ظرفیت اسمی تولید برق کشور افزوده می شود ولی با توجه به قولهایی برای صادرات به کشورهای همسایه ، نیاز به مدیریت مصرف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدیران صنعت برق کشور باید با افزایش بهره‌برداری تلفات کشور را کاهش دهند، افزود: از یک طرف صادرات هزار و 700 مگاوات برق به خارج کشور و کشورهای همسایه را داریم و از سوی دیگر با افزایش نیاز کشور مواجه هستیم.
معاون شرکت توانیر ، همراهی مصرف کنندگان بخش صنعتی را برای مدیریت مصرف خواستار شد و ادامه داد: 15 خرداد تا 15 شهریور هر سال ، زمان اجرای برنامه های مدیریت و پیک بار مصرف برق در کشور است که امیدواریم سال آینده هم موفق باشیم.
حقی فام با تأکید بر لزوم همراهی شهرک های صنعتی در مدیریت مصرف برق کشور در سال 98 خاطرنشان کرد: فعالیت دو روز در هفته شهرکهای صنعتی باید به روزهای پنج شنبه و جمعه منتقل شود.
وی با اشاره به افزایش محصولات الکترونیکی مسئولیت شرکت توانیر در تولید برق ادامه داد: امیدواریم با وجود افزایش تولیدات صنعتی و مصرف برق ، سال آینده با کمترین تنشی مواجه شویم.
این مسئول یکی از نقایص موجود را نبود فهرست بها در طول 100 سال تاریخ صنعت برق در ایران گفت: خوشبختانه برای نخستین بار در کشور ، این فهرست بها در استان یزد تهیه شده و امیدواریم در سراسر کشور گسترش یابد.
معاون شرکت توانیر حفظ نیروی انسانی و رضایت ارباب رجوع را یکی از ارکان مهم پیشرفت در وزارت نیرو دانست و افزود: مدیران باید صداقت ، سلامت اداری و مالی ، انضباط مالی ، تکریم ارباب رجوع و استفاده از خانم برای جایگاههای مدیریتی را اولویت قرار دهند.
در این جلسه از محمدرضا صحتی مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان یزد بعد از 11 سال مدیریت و در مجموع 38 سال سابقه کار تجلیل و آرش نواب به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.
1968/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برق معارفه نیروی انسانی وزارت نیرو یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم

ایسنا/گلستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته وجود ندارد، گفت: در حال حاضر نیز ذخایر استراتژیک ،بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن کود فسفاته و شش هزار و۳۰۰ تن پتاسه است که جهت مصرف در کشت‌های بهاره در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

 سیدصمد ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کودهای پتاسه و فسفاته در مقابل تنش های محیطی مانند سرماو گرما، توان گیاهان را افزایش می دهند، گفت: با مصرف این کودها شاهد تولید محصولات سالم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مادر یک دهه اخیر و قبل از سال۱۴۰۱در مصرف کودهای فسفاته وپتاسه نسبت به میانگین جهانی و پیشنهاد موسسه تحقیقات آب و خاک کشوردچار کم‌مصرفی شده بودیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان طی سال های۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با افزایش آگاهی و دانش کشاورزان به لزوم مصرف بهینه و متوازن‌کودهای فسفاته پتاسه‌و ازته در مزارع موجب افزایش ضریب امنیت غذایی و ارتقای بهره وری در تولید شده است.

این مقام مسئول از استقبال کشاورزان از مصرف این محصولات کودی خبر داد و یاد آور شد: در حال حاضر نیز ذخایر استراتژیک ،بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن کود فسفاته و شش هزار و ۳۰۰ تن پتاسه است که جهت مصرف در کشت های بهاره در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

ضیائی با تاکید اینکه مشکلی در تامین و تدارک کود های پتاسه و فسفاته وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امسال باید بر اساس سهمیه ابلاغی سالیانه،۳۳ هزارو۸۱۳ تن انواع کود فسفاته تامین شود که تاکنون ۱۹ درصد به میزان شش هزار و۳۱۲ تن تامین شده است و این موضوع برای کودهای پتاسه با توجه به۲۴ هزار و ۵۹۰ تن سهمیه تعیین شده به میزان هفت و ۴۴۴ تن محقق شده است.

ضیائی در پایان از کشاورزان خواست تا نهاده‌های مورد نظر خود از جمله انواع کودهای شیمیایی را با قیمت مصوب جدید ابلاغ شده از شبکه‌های رسمی این شرکت تهیه کنند تا شاهد اثربخشی مصرف کودهای کشاورزی در محصولات خود باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • جزئیات افزایش ۹ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور
  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است