Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای جنایت تروریستی مسجد نورِ نیوزیلند را محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسیقدس آنلاین، همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای جنایت تروریستی مسجد نورِ نیوزیلند که موجب کشدن شدن ۴۸ مسلمان شد را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز مجلس بیانیه مذکور را به شرح زیر قرائت کرد:

جنایت تروریستی و وحشیانه تروریست‌ها در کشور نیوزیلند و کشتار جمعی از مسلمانان و نمازگزاران جمعه قلب همه انسانهای آزاداندیش جهان را به درد آورد. بی‌شک این جنایت ثابت کرد که مسلمان بودن برای تروریستهای دست‌پرورده قدرتهای استکباری خود به خود جرمی نابخشودنی است.

این جنایت در عین حال ثابت کرد حقوق بشر و حق حیات انسانی برای مستکبران جهان صرفا ابزاری برای پیشبرد مطامع غیرانسانی آنها محسوب می‌شود و لذا با استانداردهای دوگانه شاهد آن هستیم که مهر سکوت بر لب زده‌اند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید این فاجعه تروریستی از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم فعالانه به مجامع بین‌المللی و سازمانهای جهانی و اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی تماس گرفته و نشست فوق‌العاده در این زمینه برگزار کند و با جدیت تمام و ارائه راهکارهای عملی نیز مانع تکرار چنین اقداماتی در سطح جهان شود و با مقابله با هرگونه سوءاستفاده از نام اسلام و مسلمانان از بکارگیری استانداردهای دوگانه در مقابل تروریستها و پدیده شوم تروریسم جلوگیری کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جنایت تروریستی نیوزیلند نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه