Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری سارق لوازم خودرو در جریان عملیات تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ مجید عسگری نیا اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن آمار سرقت لوازم خودرو در محدوده این کلانتری، شناسایی نقاط آلوده در دستور کار قرار گرفت و در ادامه در نقاط تعیین شده گشت‌های پلیسی به شکل محسوس و نامحسوس فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حوالی عصر روز گذشته، یکی از خودرو‌های گشت کلانتری به تیبایی سفید رنگ با دو سرنشین که یکی از آن‌ها به صورت پیاده در حال سرقت از خودروی پراید دیگری بود مظنون شدند چراکه براساس بررسی‌های انجام شده سارقان در بیشتر موارد با استفاده از یک تیبای سفید رنگ که پلاک آن پوشانده شده بود، اقدام به سرقت می‌کردند.

وی بیان داشت: از آنجایی که مشخصات خودروی مذکور با خودروی مظنونین مطابقت داشت، دستور ایست صادر شد و با این وجود سارقی که داخل خودرو نشسته بود از محل به صورت پیاده متواری شد، اما سارقی که ماموران حین سرقت پراید دیگر به او دستور ایست داده بودند، پشت فرمان تیبا نشست و از محل متواری شد.

وی افزود: تعقیب و گریز ماموران کلانتری با متهم تیبا سوار از خیابان دماوند در محدوده تهرانپارس آغاز شد که در ادامه سارق به اتوبان یاسینی وارد شد بدون اینکه هیچگونه توجهی به دستور ایست ماموران داشته باشد و ماموران نیز به دلیل ظن وجود اموال سرقتی در خودرو، تنها به تعقیب و گریز با خودروی تیبای سفید رنگ پرداختند.

وی ادامه داد: چندین بار دیگر دستور ایست صادر می‌شود که با توجه به تمرد متهم و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، در آخر خودروی سارق وارد اتوبان آزادگان می‌شود و از آنجا نیز متهم مستقیم به سمت کیلومتر پنج جاده قدیم کرج می‌رود.
وی افزود: در نهایت ماموران با استفاده از شلیک‌های پیاپی به تعداد ۱۷ تیر، خودروی تیبای متهم را از ناحیه سه لاستیک پنچر کرده و سارق را نیز که هیچ چاره‌ای به جز تسلیم شدن نداشت، دستگیر و روانه کلانتری کردند.

وی ادامه داد: از خودروی تیبا، چهار جفت باند و دو عدد ضبط پنل به همراه تعدادی لوازم مسروقه دیگر به همراه ابزار آلات سرقت نیز کشف شد که پس از انتقال متهم به کلانتری او به پنج فقره سرقت در همان روز اعتراف کرد.

سرهنگ عسگری نیا اضافه کرد: متهم ۳۰ ساله از سابقه داران شرارت بوده و معتاد به مواد مخدر از نوع روانگردان شیشه می‌باشد. پرونده پس از تشکیل به نظر مقام قضائی رسید و مالباخته‌ها نیز برای شناسایی متهم به کلانتری فراخوان شدند.
در انتها بنابر دستور مقام محترم قضائی، متهم روانه زندان شد و تلاش‌های پلیسی برای دستگیری متهم متواری نیز جریان دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق دستگیری دستگیری شلیک گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6089536

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد