Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور صداقت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به مدت 20 روز از امروز تا 15 فروردین سال آینده در ورودی شهر و پایگاه های بین شهری اجرا می شود.
وی اضافه کرد: امسال یک پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در داخل شهر و 2 پایگاه امداد و نجات نیز در محورهای «کله گاوی» و «سه راهی دارلک» مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صداقت با بیان اینکه 2 دستگاه آمبولانس ویژه عملیات امداد و نجات نیز در پایگاه های جاده ای این شهرستان مستقر و خدمات مورد نیاز را در مواقع لزوم به گردشگران در حوادث جاده ای و سایر موارد ارایه خواهند داد، افزود: در این مدت چهار نفر به صورت شیفتی و آماده باش در طول 24 ساعت در هر پایگاه حضور خواهند داشت.
وی یادآور شد: ارایه خدمات کمک های اولیه، جستجو و نجات، انتقال مصدومان به مراکز درمانی، رهاسازی مصدومان و اسکان اضطراری از جمله وظایف نیروهای هلال احمر در اجرای این طرح است.
صداقت گفت: شماره تلفن 112 نیز در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سووالات و درخواست های عموم مردم است.
به گزارش ایرنا، طرح امداد و نجات نوروزی سال 98 به صورت ملی و با همکاری نهادهایی همچون پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی (راهور ناجا)، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و سازمان راهداری کشور انجام می شود.
هلال احمر مهاباد به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و عضوی از نهضت بین المللی «صلیب سرخ و هلال احمر» همواره در همه حوزه های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی و غیره پیشتاز بوده است.
9903/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 صلیب سرخ طرح نوروزی فوریت های پزشکی مسافران نوروزی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ۱۱ اردیبهشت بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات کوه سیاه از توابع شهرستان لنده بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: تجاتگران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به افراد گیر افتاده دسترسی پیدا کردند و آنها را به محل امن انتقال داده و به آغوش گرم خانواده برگرداند مدیر‌ عامل جمعیت‌هلال‌ احمر ادامه داد: یکی از افراد که دارای بیماری زمین‌های قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر