Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: سال 97 از نظر اقتصادی برای ملت ایران سال بسیار سختی بود مردم در طول سال از نظر معیشت در مضیقه بودند اکنون که در آستانه نوروز هستیم فشار زندگی برای مردم چند برابر شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرا، اظهار کرد: مردم صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند چرا تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای دولت تا این حد سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ده ها میلیارد دلار ارز 4 هزار و 200 تومانی در طول سال به تاراج رفته، خاطرنشان کرد: کسی برای این هدررفت سرمایه پاسخگو نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: رئیس جمهور پس از یکسال قواعد دیپلماسی را یاد گرفته و به بازارهای منطقه ای ایمان آورده است، امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کدخدا و اروپا کاری برای ایران نمی کنند، گفت: FATF ادامه برجام ذلیلانه است، دولت برای یک بار هم شده برجام جدیدی را به جای غرب خائن با مردم وفادار امضا کند. اعتماد به ملت و سپردن اقتصاد به مردم گره گشای شرایط بحرانی است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از وزارت نیرو می خواهم از بخشی نگری دست بردارد و اجازه دهد همه مردم استان اصفهان لذت جاری شدن آب در زاینده رود را در نوروز درک کنند.

وی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور جاری کردن آب در مسیر زاینده رود از سراب تا تالاب گاوخونی است، تصریح کرد: به وزیر نیرو و مسئولان استانی هشدار می دهم تبعات امنیتی تصمیمات غیرمنطقی خود را پذیرا باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: وزارتخانه های اقتصاد و فرهنگ باید تدابیر لازم برای حل مشکل کاغذ مطبوعات را داشته باشند و دست دلالان و مدیران نالایق را از بازار کوتاه کنند.

موسوی لارگانی گفت: صدا و سیما در محتوای فیلم ها و سریال ها بیشتر دقت کند، در برخی موارد شاهد بخش هایی از اسناد کثیفی مانند 2030 در صدا و سیما هستیم.   

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر آب بین حوزه ای خلاف است اصفهان آب آشامیدنی ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ملت ایران نوروز شورای اسلامی کالاهای اساسی دولت مجلس شورای ارز نماینده مردم در مجلس رئیس جمهور ایران اقتصاد وزارت نیرو استان اصفهان دستور رئیس جمهور تالاب کمیسیون اقتصادی وزارتخانه مطبوعات صدا و سیما اصفهان اقتصاد ایران کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وزارتخانه موسوی لارگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است