Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:58:23 GMT

توزیع میوه شب عید در شهرستان ورامین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۲۷۹

توزیع میوه شب عید در شهرستان ورامین آغاز شد

تهران – ایرنا – مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ورامین از آغاز توزیع میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین تاجیک روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: میوه مورد نیاز مردم شهرستان ورامین در ایام نوروز به میزان لازم تأمین شده است و از امروز در جایگاه های در نظر گرفته در سطح شهرستان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سهمیه شهرستان ورامین 360 تن پرتقال و 110 تن سیب است که از طریق 13 ایستگاه و با قیمت مصوب در شهرستان توزیع می شود.
وی قیمت هر کیلوگرم سیب را 75 هزار ریال و پرتقال را 42 هزار ریال اعلام کرد.
تاجیک اظهار داشت: به ازاء خرید هر جعبه پرتقال 20 هزار و هر جعبه سیب 32 هزار ریال بابت قیمت جعبه به مشتری بازگردانده می شود.
وی گفت: این ایستگاهها در مناطق خیرآباد، جوادآباد، میدان رازی، امرآباد، بلوار شهید باهنر و کارخانه قند ایجاد شده و تلاش می شود تا با همکاری بخشداران و با هدف تأمین آسایش ساکنین مناطق روستایی ، ایستگاه های روستایی نیز دایر شود.
مدیر جهاد کشاورزی ورامین افزود: نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف بر توزیع میوه نظارت دائم دارند و با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ميوه شب عيد تنظيم بازار ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران