Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:54:39 GMT

سامانه بارشی تا فردا در کرمان فعال است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۰۴۸

سامانه بارشی تا فردا در کرمان فعال است

حمیده حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش در مناطق مختلف کرمان با رعد و برق و در مناطق مستعد بویژه در جنوب استان با بارش تگرگ همراه است.
وی بیان کرد: آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها نیز برای برخی مناطق استان و برای برخی مناطق دیگر باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار داشت: طبق نقشه های هواشناسی روزهای ابتدایی سال آینده جو نسبتا آرامی را در این استان شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته لاله زار با دمای سه درجه زیر صفر و نرماشیر با 30 درجه بالای صفر، سردترین و گرمترین نقاط استان کرمان بودند.
3029/7437
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کرمان رعد و برق هواشناسی کرمان فعال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی، برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر شده است.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6086399

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران