Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، جلسه هم‌اندیشی میان مدیرعامل و مدیران بنیاد سینمایی فارابی و مدیریت کارخانه «نوآوری آزادی» وابسته به پارک فناوری پردیس در محل این کارخانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی عظیمیان زواره مدیر کارخانه «نوآوری آزادی» گزارشی از وضعیت این کارخانه، نحوه شکل‌گیری و فعالیت‌های جاری و آتی آن ارایه و به نمونه‌هایی از استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های موفق این مجموعه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست به نحوه همکاری با شتاب‌دهندگان و تقویت آنها در جهت رشد فرهنگ نوآوری و کارآفرینی کشور اشاره شد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این دیدار اظهار کرد: فلسفه شکل‌گیری بنیاد فارابی در دهه ۶۰ حمایت از ایده‌های نو در عرصه سینما و تقویت سینمای ملی ایران بوده است و اکنون بعد از گذشت سه دهه فعالیت بی‌وقفه این نهاد فرهنگی، نیازمند آن هستیم که به ادبیات و شیوه‌های امروز دنیا از ایده‌های ناب در عرصه‌های فرهنگی کشور به ویژه در حوزه اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان بهره‌مند شویم.

در این دیدار از بخش‌های مختلف این کارخانه و تیم‌های استارتاپی و مراکز شتاب‌دهنده مستقر در آنجا بازدید شد.

کد خبر 4570550 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد سینمایی فارابی پارک فناوری پردیس علیرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد