Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:35:13 GMT

فرار نظامیان صهیونیست از کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۹۵۴

فرار نظامیان صهیونیست از کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به فرار نظامیان رژیم صهیونیستی از محلی در کرانه باختری که در آن عملیات ضد صهیونیستی انجام شد، اذعان کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت فاش کرد که برخی نظامیان صهیونیست از محل عملیات در سلفیت در کرانه باختری از بیم هدف قرار گرفتن از سوی مجری عملیات فرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که در تازه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی، دو نظامی اسرائیلی در شهرک «آرائیل» واقع در کرانه باختری کشته و ۶ شهرک‌نشین دیگر زخمی شدند. برخی گزارش‌ها حاکی است که در این عملیات یک شهرک نشین صهیونیست نیز کشته شده است.

طبق اعلام منابع، انجام دهنده این عملیات پس از آن‌که اسلحه نظامی اسرائیلی را در اختیار گرفت، اقدام به تیراندازی کرد. او سپس از محل تیراندازی متواری شد.

خبرنگار تلویزیون «روسیا الیوم» نیز با اعلام این‌که فرد فلسطینی به گروهی از نظامیان اسرائیلی تیراندازی کرده است، تأکید کرد که در این حادثه دو نظامی کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

منابع رسانه‌ای اسرائیلی می‌گویند عملیات تیراندازی در نزدیکی بزرگراه شهرک آرائیل در شمال شهر «سلفیت» به وقوع پیوست و نیروهای اشغالگر بلافاصله به محل حادثه گسیل شده و تحقیقات را آغاز کردند

کد خبر 4570659

منبع: مهر

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در این باره گفتند که صدها شهرک‌نشین در دومین روز از ایام عید پسح یهودیان و در سایه تدابیر شدید امنیتی پلیس اسرائیل در قدس اشغالی از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری الغد در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروه‌های خبری که در حال پوشش یورش شهرک‌نشبینان بودند را از باب السلسلة دور کرده و ضمن متوقف کردن اهالی قدس، کارت‌های شناسایی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

حرم ابراهیمی
در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی، حرم ابراهیمی را به روی مسلمانان بسته و از امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به بهانه اعیاد یهودی آن را به شهرک‌نشینان اختصاص دادند.

معتز ابو سنینة، مدیر حرم ابراهیمی ضمن انتقاد از بسته شدن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان، این اقدام را تعرض آشکار به حرمت حرم و نقض تحریک‌آمیز حق مسلمانان در رسیدن به مکان‌های عبادی خاص خود توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست، اقدمات امنیتی را شدت بخشیده و همه ورودی‌های الکترونیک منتهی به حرم را به منظور تأمین امنیت مراسم شهرک‌نشینان در عید پسح یهودی در حرم ابراهیمی و اطراف آن بستند.

گفتنی است که حرم ابراهیمی هر سال 10 روز کامل به بهانه اعیاد یهودی به روی مسلمانان بسته می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری