Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:26:37 GMT

انتشار اوراق مشارکت خط ۳ قطارشهری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۷۰۶۴

انتشار اوراق مشارکت خط ۳ قطارشهری

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بازدید از فاز اول خط دو قطارشهری مشهد گفت: در بودجه سال جاری، ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قطارشهری اختصاص داده شده بود که به دلیل شرایط اقتصادی موجود، روند آن طولانی شد.
وی تصریح کرد: حدود سه ماه قبل در بازدیدی که از خط ۲ انجام شد اعضای شورای شهر مشهد نگرانی‌هایی را در خصوص وضعیت پیشرفت تجهیزات تکمیلی خط ۲ قطارشهری داشتند که بر همین اساس تصمیم گرفته شد سرعت کار افزایش پیدا کند بنابراین با همکاری قرارگاه خاتم‌النبیاء (ص)، بانک مرکزی و بانک‌های عامل که تجهیزات ارزی را خریداری می‌کنند، ۹۹ درصد از این نواقص برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار مشهد اظهار داشت: اقدامات مورد نظر در خصوص امنیت شهروندان در استفاده از خط دو که دغدغه ما و شورای شهر بود، انجام شده است و اعضای شورای شهر بر نصب تجهیزات سیگنالینگ، اطفا حریق، هدایت سیستم باروری و امنیت تاکید داشتند که این موارد تامین شده است.
کلائی افزود: با توجه به اتمام ریل‌گذاری و نصب تجهیزات مورد نیاز در این مسیر، صبح امروز با ورود قطار به این مسیر تست گرم خط دو از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه با حضور اعضای شورای شهر نیز انجام شد تا مقدمات برای بهره‌برداری از این فاز نیز تا خردادماه آماده شود.
وی تصریح کرد: امروز همچنین بازدیدی از ادامه اجرای خط دو قطارشهری مشهد از میدان شریعتی تا ایستگاه میدان شهید کاوه داشتیم که اعضای شورای شهر بر بهبود عملکرد‌های تی او دی و سرعت بخشیدن به کار تاکید کردند.
شهردار مشهد با اشاره به پیش‌بینی ایجاد پارکینگی در ایستگاه سلامت خط دو قطارشهری مشهد گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا با استفاده از فضای موجود در ایستگاه پایانی خط ۲ قطارشهری مشهد پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰۰ خودرو و پایانه اتوبوس ایجاد شود.

انتهای پیام//ف. س     بهره برداری خط ۲ قطار شهری مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان