Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@12:00:22 GMT

تیغ استیضاح زیرگلوی وزیر صنعت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۷۷۲۳

رئیس فراکسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دو راه بیشتر پیش رو نداریم یا قیمت خودرو اصلاح می‌‌شود و یا وزیر صنعت، معدن و تجارت استیضاح می‌شود. ناطقان: امیر خجسته امروز با بیان اینکه شرایط صنعت خودرو  و قیمت خودرو نگران‌کننده است اظهار کرد: مردم از این وضعیت آسیب زیادی را متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعدد در این باره برگزار شده و پیگیری برای حل  مشکلات مردم ادامه دارد افزود: ابتدا خودروسازان اعلام کردند نمی‌توانند به تعهدات خود در برابر خریداران خودرو عمل کنند، اما سایت برای پیش‌فروش فوری خودرو باز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پراید 50 میلیونی در شأن مردم ایران نیست تصریح کرد: مکررا وزیر صنعت به مجلس احضار شده و سوالاتی در این باره از او پرسیده شده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر صنعت درباره قیمت خودرو اقداماتی انجام داده است گفت: وزیر صمت خودروسازان را موظف به انجام تعهدات مربوط به پیش‌فروش کرده است.

رئیس فراکسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خودروسازان موظف هستند 400 هزار خودروی پیش‌فروش شده را با قیمتی که تعهد داده‌اند به مردم تحویل دهند افزود: در این زمینه  مجلس از شاکیان که مستندات لازم را مبنی بر اجحاف به حقوق آنان را دارند، در مقابل خودروسازان دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدا با شیوه عرضه خودرو به صورت پنج درصد زیر قیمت بازار مخالف بودم افزود: قیمت خودرو را دلالان بازار تعیین می‌کنند. منبع: فارس برچسب ها: استیضاح ، وزیر صنعت ، اصلاح قیمت ، خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استیضاح وزیر صنعت اصلاح قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیازهای فوری است، اما اگر از قبل این نیازها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای