Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه انیمیشن‌های «بیزیم مامان بابا» جهت ارتقای سطح آگاهی عمومی و ایجاد رفتارهای صحیح در جامعه به همت گروه آموزشی سیمناد و موسسه‌ی علوی تهیه می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجموعه فیلم‌های «بیزیم مامان بابا» با هدف آشنایی با رفتارهای اشتباه بزرگترها که شاید بسیار ساده و قابل توجیه به نظر بیایند ولی اثرات مخربی در ایجاد شخصیت کودکان خواهند داشت، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 با توجه به این‌که کودکان در فضای حقیقی زندگی می‌کنند به همین دلیل پویایی، شکوفایی و بالندگی آن‌ها نیاز به توجه، حساسیت و تشویق‌های والدین دارد. 
پدران و مادران، قهرمانان و الگوی کودکان در زندگی هستند، از این رو تکرار رفتار والدین چه خوب یا چه ناشایست برای کودکان بسیار لذت بخش است به همین دلیل این امر، تغییر رفتارهای ناپسند آن‌ها را دشوار می‌کند. 
در این راستا، گروه آموزشی سیمناد و موسسه‌ی علوی با ساخت انیمیشن‌های"بیزیم مامان بابا"  در تلاش است تا رسالت خود را در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی و ایجاد رفتارهای صحیح در جامعه  به انجام رسانده و به عنوان یک  موسسه فرهنگی آموزشی در راستای اصلاح الگوی رفتاری خانواده ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز و ظرفیت فضای مجازی و با تولید انیمیشن‌های جذاب برای تمام گروه های سنی گام بردارد.
 این مجموعه با تکیه بر بودجه‌ی شخصی خود بدون هیچ حمایتی، اقدام به این کار فرهنگی کرده است.
علاقمندان می‌توانند برای دریافت این انیمیشن‌ها به کانال @bizim_maman_baba در طلاگرام و صفحه اینستاگرام bizim_maman_baba مراجعه کنند.
نمونه ای از این انیمیشن‌ها را در لینک‌های زیر ببینید:
بیزیم مامان بابا 

چهارشنبه سوری بیزیم مامان بابا






انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی انیمیشن جامعه فضای مجازی کودکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است