Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:36:50 GMT

یوونتوس و رکوردهایی که از دست رفت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۳۸۷

شکست برابر جنوا در سری آ برای یوونتوس، اتفاق غیرمنتظره امروز فوتبال اروپا بود.


به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز و در دیداری که ماکسی آلگری ترجیح داد به کریستیانو رونالدو استراحت بدهد، یوونتوس با دو گل در خانه جنوا مغلوب شد تا پس از مدت ها طعم تلخ شکست را در سری آ بچشد.

 

با این شکست، رکورد 31 بازی بدون باخت یووونتوس بالاخره توسط حریفی غیرمنتظره شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماه می سال 2017 و باخت 1-3 مقابل رم، یوونتوس دیگر در هیچ دیداری با اختلاف 2 گل در سری آ مغلوب نشده بود که امروز این اتفاق رخ داد.

 

از تاریخ 19 نوامبر 2017 و باخت مقابل سمپدوریا که تنها شکست خارج از خانه فصل قبل یووه بود، شاگردان ماکسی آلگری دیگر هرگز در بازی های خارج از خانه خود در سری آ مغلوب نشده بودند اما امروز آنها برابر جنوا با 2 گل شکست خوردند.  

 

البته علیرغم این شکست نیز به نظر می رسد قهرمانی شاگردان ماکسی آلگری در این فصل سری آ قطعی باشد و بعید به نظر می رسد ناپولی و دیگر رقبا قادر به جبران فاصله 18 امتیازی با یوونتوس در هفته های کوتاه باقیمانده فصل باشند.

 

 

 

 

 

 

 

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم