Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری در یک عملیات گسترده و غافلگیرانه پلیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع فردی بین دو نوجوان در سال ۹۱ متأسفانه یکی از آنها توسط دیگری به قتل می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قاتل بعد از قتل بلافاصله از صحنه جرم متواری می‌شود، افزود: اقدامات گسترده پلیسی در خصوص دستگیری وی باقدرت آغاز شد که متأسفانه تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان در این مرحله بی‌نتیجه می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی ادامه داد: کارآگاهان با توجه به اینکه همچنان تحقیقات خود را در این رابطه ادامه دادند، نهایتاً با پیدا کردن سرنخی از محل اختفای این فرد، موفق شدند وی را در سال ۹۴ دریکی از شهرستان‌های استان دستگیر که با هماهنگی مقام قضائی و با توجه به کم بودن سنش، متهم را به کانون اصلاح و تربیت شهرستان بجنورد تحویل دادند.

عرب زاده با اشاره به اینکه این فرد با سوءاستفاده از شرایط موجود و بعد از صدور حکم قصاص نفس، موفق شد در تاریخ ۳۰ شهریور ۹۶ از کانون اصلاح و تربیت نیز متواری شود، خاطرنشان کرد: قاتل بعد از فرار از کانون اصلاح و تربیت مدام محل اختفای خود را تغییر داده تا مأموران نتوانند وی را دستگیر نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم با تغییر چهره و تغییر مکرر محل اختفا، نهایتاً به یکی از محلات حاشیه‌ای استان اصفهان عزیمت کرده بود، افزود: بعد از گذشت یک سال و نیم کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان موفق شدند با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با کسب نیابت قضائی به استان اصفهان و محل اختفای متهم اعزام شدند، خاطرنشان کرد: نهایتاً متهم در یک عملیات گسترده و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان شمالی دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش موجود در جامعه مختل شود، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان شمالی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!