Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب درباره پیشنهاد احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال برای ورود تشکل‌های فوتبال به درگیری مربیان و داوران اظهار داشت: از پیشنهادی که براتی مطرح کرد، خوشحالم و به عنوان یکی از اعضای کانون مربیان از نظر او استقبال می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی اسبق تیم ملی ایران، گفت: این پیشنهاد بسیار خوب است و اگر نشست‌هایی در راستای بهبود مسائل کاری بین داوران و مربیان برگزار شود بسیار کمک‌کننده خواهد بود و حُسن نیت طرفین را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فکر می‌کنم به لحاظ فرهنگی در ماجرا کم‌کاری‌های صورت گرفته است. امیدوارم در یک فرصت مناسب تعدادی از مربیان فعال و تعدادی از فعالان داور کشور نشستی در راستای نزدیکی این دو طیف برگزار کنند. متأسفانه ما در این زمینه خیلی کم کار و صحبت کرده‌ایم. قطعاً اگر این نشست برگزار شود گام خوبی به سمت بهبود روابط مربیان و داوران برداشته خواهد شد و یکسری اتفاقات ناخوشایند کاهش پیدا خواهد کرد. از احمد براتی هم بابت این پیشنهادی که ارائه دادند، تشکر می‌کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ذوالفقارنسب براتی قلعه نویی و داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  ۲۸ شعبه جامعة القرآن خردسال در همدان فعالیت می‌کند که بیش از یک هزار و ۵۰۰ کودک در این مراکز به فراگیری قرآن می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان