Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال سیب درختی ویژه طرح تنظیم بازار یک سوم کشور توسط این استان تامین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رسول جلیلی عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تامین سیب یک سوم کشور توسط آذربایجان غربی، اظهار داشت: ۳۰ هزار تن سیب درختی نیاز کشور برای مصرف ایام تعطیلات عید است که این استان تأمین کننده بیش از ۳۰ درصد آن یعنی ۱۰ هزار تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: آذربایجان غربی امسال سیب درختی تنظیم بازار میوه شب عید ۹ استان کشور از جمله استان‌ های اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، خوزستان و کرمانشاه را تأمین کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، ابراز کرد: براساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تأمین منابع پروتئینی و میوه شب عید در استان وجود ندارد.

وی، تاکید کرد: به تدریج متناسب با میزان تقاضا میوه شب عید شامل پرتقال از نوع تامسون به قیمت مصوب ۴۰ هزار ریال و پرتقال نوع والنسیا به قیمت ۵۵ هزار ریال و سیب درختی به قیمت ۶۰ هزار ریال به بازار مصرف عرضه می‌شود.

جلیلی، با اشاره به ضرورت نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش گفت: سایر اقلام مورد نیاز مردم در شب عید شامل برنج، اقلام پروتئینی مانند گوشت قرمز و سفید و شکر نیز به اندازه کافی خریداری و ذخیره سازی شده است که در صورت نیاز برای ایجاد تعادل در بازار عرضه خواهد شد.

وی، ادامه داد: ۳ هزار تن انواع پرتقال و سیب درختی برای تأمین نیاز شب عید استان خریداری شده و از امروز شنبه در حال توزیع و عرضه در مراکز تعاون روستایی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت