Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:31:23 GMT

شهرداری بندرانزلی 41 میلیارد تومان بدهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۵۰۵

شهرداری بندرانزلی 41 میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر احمدی فرد غروب یکشنبه در شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به انتقادات مطرح شده در خصوص شهرداری این شهر ساحلی اظهار کرد: بر اساس مدارک موجود کل بدهی های ثبتی شهرداری انزلی تا به امروز 39 میلیارد تومان بوده و حدود دو میلیارد تومان هم بدهی ثبت نشده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از مجموع 41 میلیاردتومان بدهی ، حدود 22 میلیاردتومان آن مربوط به بدهی های شورای قبل است و هشت میلیارد تومان هم مربوط به بدهی شهرداری به تامین اجتماعی است .
احمدی فرد با اشاره به توافق انجام شده با تامین اجتماعی در راستای تهاتر ملکی برای ادای دیون به تامین اجتماعی تاکید کرد: علاوه بر مبالغ ذکر شده، پنج میلیارد تومان از مبلغ کل بابت محکومیت قضایی در شورای پنجم پرداخت شد و شش میلیارد تومان مابقی بابت بدهی های شهرداری برای پروژه های عمرانی شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی تصریح کرد: اعلام 60 میلیارد تومان هزینه برای پروژه های عمرانی شهرداری صحت ندارد.
احمدی فرد با اشاره به مشکلات مالی باشگاه ملوان و اوضاع بحرانی این تیم و همچنین تشکر از شهرداری و اعضای شورا بابت کمک نقدی به این تیم پر افتخار گفت: تصمیم گیرندگان باشگاه و مسئولان شهری باید هر چه سریعتر با تشکیل مجمعی ، اساسنامه ای را برای نحوه واگذاری سهام 70 درصدی باشگاه ملوان به تصویب برسانند.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال های گذشته کار عمرانی آن گونه که در شأن مردم انزلی بوده صورت نگرفته ، اظهار کرد: معتقدم فقط با برنامه محوری می توان پاسخگوی نیازهای نامحدود مردم بود و برای عملیاتی کردن این برنامه ها نیازمند تامین منابع مالی هستیم .
احمدی فرد خاطر نشان کرد: مردم می خواهند قطار توسعه شتاب بیشتری بگیرد و شورای اسلامی شهر به دنبال جلب رضایت حداکثری مردم است.
رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به افزایش جریمه های شهرداری در جهت جلوگیری از تخلفات ساختمانی افزود: علاوه بر افزایش جریمه های شهرداری از 140 به 220 هزار تومان ، افزایش 70 درصدی تخلفات مربوط به کمیسیون ماده صد نیز در دستور کار قرار گرفته تا بر اساس سیاست اتخاذ شده از تخلفات ساختمانی در شهر جلوگیری شود.
احمدی فرد به ضوابط ایجاد شده در شورای پنجم جهت جلوگیری از شهر فروشی اشاره و خاطر نشان کرد: در گذشته بیش از 85 درصد پروانه های صادر شده اجرایی نشد و به تخلف منجر شد و نمونه آن ایجاد دیواره بزرگ ساختمان ها در نوار ساحلی پاسداران بود که باعث ایجاد جزیره گرمایی در شهر شده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تامین اجتماعی رئیس شورای اسلامی شهر سهام شورای اسلامی شهر شورای شهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر

آسفالت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محسن تویسرکانی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز جهاد آسفالت معابر شهر کرمان با بیان اینکه برای توسعه شهر کرمان و ارتقای زیرساخت‌ها چاره‌ای جز کار جهادی نداریم، اظهار داشت: در شرایط فعلی همه باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از اعضای شورای شهر کرمان تشکر می‌کنم که در راستای آسفالت معابر شهر اعتبار خوبی اختصاص دادند، گفت: در حوزه آسفالت معابر شهر حتما تحول خوبی در شهر کرمان ایجاد خواهد شد.

شهردار کرمان، افزود: از همشهریان هم بابت ایجاد ترافیک در شهر به واسطه آسفالت کردن معابر و مسدود شدن برخی مسیرها در ساعاتی از روز عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهاد آسفالت در شهرداری کرمان تشکیل شده است و مشکلات پیش روی این اقدام بلافاصله پیگیری و برطرف می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با آسفالت معابر شهر برخی گره‌های ترافیکی شهر نیز برطرف شود و مسیر خودرو‌ها هموار شود.

تویسرکانی بیان کرد: از شورای شهر کرمان هم درخواست داریم که با ارتقای بودجه اختصاص داده شده در این حوزه این امکان را فراهم کنند تا بتوانیم همه معابر شهر را در سال‌های آینده آسفالت کنیم تا رضایتمندی مردم جلب شود.

در این آیین محمدرضا یحیی‌زاده، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان نیز، اظهار داشت: با توجه به حفاری‌های متعددی که در سال‌های گذشته توسط شرکت‌های حفار در شهر کرمان انجام شده بود و آسفالت معابر خسارت دیده و نیاز بر این بود که آسفالت آن ترمیم شود.

وی ادامه داد: سال گذشته اعتبار خوبی بالغ بر 750 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر کرمان توسط شورای اسلامی شهر اختصاص داده شد و این اعتبار در بودجه شهر کرمان مصوب شده است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان افزود: با این مبلغ حدود دو میلیون و 500 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری کرمان انجام می‌شود که جای تقدیر دارد و یک کار واقعاً جهادی در این حوزه است.

منصور ایرانمنش عضو شورای شهر کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان اقدام به موقعی بود که توسط شهرداری در حال انجام است، اظهار داشت: در شورای اسلامی همت خوبی در اختصاص بودجه برای آسفالت معابر کرمان شد و کار بزرگی بود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته در حاشیه شهر هم در حوزه آسفالت کار‌های خوبی انجام شده است، ادامه داد: با توجه به نیازی که وجود داشت امسال این اعتبار برای داخل شهر گذاشته شد.

عضو شورای شهر کرمان با بیان اینکه تا پایان سال شهر کرمان متفاوت خواهد شد و بسیاری از معابر شهری آسفالت می‌شود، گفت: از شهرداری درخواست داریم که بعد از آسفالت بلافاصله کار خط‌کشی معابر هم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از معابر شهر کرمان نیاز به روکش دارد، بیان کرد: اعتبارات ما پاسخگوی حجم نیازها نیست و انتظار می‌رود که شهرداری با اولویت‌بندی این کار را انجام بدهد.

ایرانمنش با بیان اینکه آسفالت معابر میزان رضایتمندی مردم را بالا می‌برد و امیدواریم که هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد، افزود: پیشاپیش از مزاحمت‌هایی که برای انجام فعالیت‌های عمرانی شهرداری برای شهروندان ایجاد می‌شود عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند