Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@03:18:28 GMT

کشف قتل و دستگیری قاتل متواری در شهرستان نکا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۶۰۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سین زارع در باره جزئیات این خبر، گفت: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از مناطق روستایی شهرستان نکا، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی زرندین به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در این درگیری فردی 45 ساله به ضرب گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارع،با اشاره به این که مصدوم به علت شدت جراحت وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد: در پی وقوع این حادثه ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند در کمتر از 5 ساعت متهم را که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود شناسایی و دستگیر کنند .

سرهنگ زارع از دستگیری 2 نفر از همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به قتل با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از کشف آلت قتل خبر داد و بیان داشت:با هدف تامین نظم جامعه، امنیت و آرامش مردم پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد خواهد کرد .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امنیت و آرامش بیمارستان جرم قتل مرکز فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه