Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@17:05:23 GMT

تخریب سقف خانه قدیمی، جان دو کودک را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۸۰۸

تخریب سقف خانه قدیمی، جان دو کودک را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: ساعت ١٧ و ٥٣ دقیقه روز گذشته یک مورد حادثه آوار در یک خانه قدیمی به سامانه ١٢٥ اتش نشانی تهران اعلام شد و آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه واقع در در جاده ورامین اعزام شدند.

وی درباره جزئیات این حادثه افزود: سقف یکی از اتاق‌های این منزل قدیمی که از جنس تیر چوبی و خشتی بود تخریب شده و اعضای خانواده ساکن این منزل که تابعیت غیر ایرانی داشتند زیر آوار محبوس شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه اظهارات همسایگان مبنی بر این بود که چند تن از اعضای خانواده پس وقوع این حادثه از زیر اوار نجات پیدا کرده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند، گفت: بر اساس اظهارات دیگر همسایگان نیز مشخص شد که همچنان دو نفر زیر آوار حاصل از تخریب محبوس هستند، بنابراین آتش نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کرده و بعد مدت کوتاهی یک دختر ٨ ساله و یک پسر ١٢ ساله را از زیر آوار خارج کردند.

وی با اشاره به تحویل این دو نفر به عوامل اورژانس، گفت: متأسفانه بعد از بررسی‌های اولیه توسط عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، محل حادثه بعد از اتمام عملیات ایمن سازی و به عوامل پلیس تحویل داده شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ریزش آوار تخریب سقف جاده ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است