Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@05:58:07 GMT

سرعت باد در زابل به 76 کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۱۴۱

سرعت باد در زابل به 76 کیلومتر بر ساعت رسید

هادی داور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشینه سرعت وزش باد در زابل به 21 متر بر ثانیه معادل 76 کیلومتر بر ساعت رسیده که علت اصلی کاهش دید افقی در محل فرودگاه زابل همین پدیده است.
وی با بیان اینکه هم اینک شعاع دید افقی در محل فرودگاه زابل 2500 متر است، افزود: گرد و غبار گسترده از جمله پدیده های خاکدار هواشناسی است که منشا خارج از ایستگاه دارد و از مکان دیگری منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس اداره هواشناسی زابل تصریح کرد: انتظار داریم رفته رفته از سرعت وزش باد در این شهر کاسته شود اما گرد و غبار حاکم در این منطقه همچنان پایدار است.
وی با بیان اینکه کمینه دمای امروز زابل 19.5 درجه سلسیوس بوده است، افزود: هم اینک آسمان زابل ابری و شاهد بارش رگبار باران هستیم.
9908**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 گرد و غبار وزش باد هواشناسی سرعت زابل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران - خرم آباد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در قشم اعلام شد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت