Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@00:58:00 GMT

رتبه برتر سمنان در نهادینه کردن فرهنگ نماز در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۳۲۸

رتبه برتر سمنان در نهادینه کردن فرهنگ نماز در سال ۹۷

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان  عصر روز گذشته 26 اسفند در همایش تجلیل از طلایه داران عرصه تربیت اسلامی، معاونان، مربیان و کارکنان پرورشی استان با اشاره به اینکه شاخص جامعه پرورشی استان سمنان به حد مطلوب رسیده است افزود: استان در نهادینه کردن فرهنگ نماز طی سال ۹۷ رتبه برتر را در کشورکسب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش هر دو کار تربیتی و بسیار ارزشمند محسوب می‌شود، متذکر شد: مشکل اساسی مباحث تربیتی، تفاوت درون و برون رفتاری است.

دستورانی نشان انسان‌های متعالی راسخنان دل‌پذیرو دل‌های سخن پذیر دانست و افزود: بلاغت و سخنرانی مناسب، باید یکی از ویژگی‌های شاخص یک مربی پرورشی باشد تا کلام او در مخاطب تأثیرگذار شود.

به گفته دستورانی مربی پرورشی خوب، باید از وضعیت و حالات روحی و مادی دانش آموزان و جامعه مخاطب خودآگاهی داشته باشد، زیرا مربی باید همچون باران با سرچشمه آسمانی، آلودگی‌ها را پاک‌کرده و شخصیت جدیدی را پرورش دهد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه صلاحیت رفتاری یعنی اینکه امروز باید رفتار و کردار بیرونی ما، نماد بارزی از گنجینه درونی و باطن ما باشد، یاداور شد: برای رسیدن به این مقصود باید بیش از هر زمان دیگری برای مطالعه، دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی هزینه کرد تا بتوانیم جامعه خوبی پرورش دهیم.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن دستورانی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا، هدف از برگزاری این اجلاس را هم افزایی نیرو‌های مردمی و سازماندهی شده مروج فرهنگ نماز و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های پیش رو در تبلیغ نماز و ارائه راهکار‌های متناسب با آن بیان کرد.
حجت الاسلام محمد هادی باقی افزود: شناخت بهتر و دقیق‌تر فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز و ارزیابی و توانمند سازی مبلغان از دیگر اهداف این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم