Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که در این مقطع باید از تیم امید حمایت کرد و نباید این تیم را تنها گذاشت. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وینفرد شفر که شب گذشته (یکشنبه) در ضیافت ویژه اعضای تیم ملی امید حضور یافت در این خصوص گفت: بسیار خوشحالم که افتخار حضور در این جمع را داشتم و باید بگویم این تیم برای همه اهالی فوتبال اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اهمیت تیم امید کمتر از تیم بزرگسالان نیست. من به عنوان یک مربی خارجی که در فوتبال ایران میهمان هستم همیشه در خدمت فوتبال ملی بوده‌ام و هر کاری که از دستم ساخته باشد، برای تیم‌های ملی ایران انجام می‌دهم.

سرمربی آلمانی باشگاه استقلال افزود: حمایت از تیم امید وظیفه همه باشگاه‌هاست و بسیار ناراحتم که صیادمنش و آذری به دلیل مصدومیت در این مقطع نمی‌توانند تیم المپیک را همراهی کنند. کرانچار مربی بزرگ و توانمندی است که امیدوارم در این تیم موفق باشد و سربلندی این تیم اتفاقات خوبی را در این رده برای فوتبال ایران رقم بزند. به نوبه خودم باید بگویم که هر کمکی از من ساخته باشد، با تمام توان انجام می‌دهم و امیدوارم تیم امید ایران ابتدا از این مرحله صعود کند و در بازی‌های تهران حمایت هواداران فوتبال را در ورزشگاه آزادی به همراه داشته باشد، هوادارانی که همیشه از تیم‌های ملی حمایت کرده‌اند و این بار هم نباید تیم امید را تنها بگذارند.

برانکو و شفر در ضیافت شاگردان کرانچار

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید وینفرد شفر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید وینفرد شفر تیم فوتبال امید وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!