Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، در مراسمی با حضور مسئولان استان ، شهرستان و عوامل بیمارستان ضیایی اردکان از زحمات محمد سلطان محمدی سرپرست سابق بیمارستان ضیایی اردکان قدر دانی و صدرالدینی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ضیایی اردکان معرفی شد.

حجت السلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: بهترین راه برای رسیدن به بالاترین مرتبه علم و کمال، ایمان به خدا و تکیه بر قدرت الهی است و همه مسئولان باید توکلشان به خدا بسیار محکم و استوار باشد تا به ثمرات مثبت در کار‌ها و خدماتی که برای مردم انجام می دهند دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای سرپرست جدید صدرالدینی آرزوی موفقیت می‌نماییم و همچنین قدردان زحمات سلطان محمدی هستیم که برای شهر اردکان تمام تلاش خود را در عرصه عمل گذاشت و توانست در دوره مدیریت خود بیمارستان ضیایی اردکان را به نحو احسن اداره نماید.

امام جمعه اردکان بیان داشت: امروزه مردم ما با مشکلات زیادی مواجه هستند و شاید در جا‌های خاص این عقده به وجود آمده در دل خود را بخواهند خالی نمایند، از جمله جا‌هایی که مردم این عقده را باز می‌نمایند در زمان مریضی و بستری شدن در بیمارستان است و در اینجا از کارکنان و مسئولان مراکز درمانی خواهش دارم که با شرح صدر و تحمل با آن‌ها برخورد نمایند.

ترویج پیشگیری از بیماری ها در بین اقشار مختلف جامعه

در ادامه این مراسم علیرضا جدیدی سرپرست فرمانداری اردکان به اهمیت حوزه بهداشت و درمان اشاره نمود و عنوان کرد: در این حوزه، پیشگیری از اهمیت بیشتری برخوردار است و قبل از بیمار شدن مردم، باید فرهنگ پیشگیری از امراض مختلف را در بین آن‌ها جا انداخت.

وی یادآور شد: این سالی که روز‌های پایانی آن را می‌گذرانیم یکی از سخت‌ترین سال‌هایی بود که جمهوری اسلامی ایران طی این چهل سال از عمر خود سپری کرد و مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت و درمان در به دوش کشیدن سختی‌ها و ملالت‌ها برای هموار سازی راه گذشتن از این مشکلات بسیارسهیم بوده اند.

جدیدی افزود: بیمارستان ضیایی اردکان مانند سایر مراکز درمانی با مسائل و مشکلاتی روبرو است و مدیریت آن در این شرایط سخت کاری بسیار دشوار است.

سرپرست فرمانداری اردکانبا اشاره  به مشکلات حوزه درمان پرداخت و گفت: بهداشت و درمان بیش از همه حوزه‌های دیگر درگیر این مشکلات جامعه بوده است و با رشد جمعیت در شهرستان اردکان، بیمارستان ضیایی با کمبود‌های امکاناتی و نیرویی مواجه شده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان اجرایی قدمی برای حل این مشکلات برداریم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست