Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی در نشست شورای اداری کارکنان آموزش وپرورش البرز که روز دوشنبه در کانون امام علی (ع) برگزار شد، اظهارداشت: تحقق سند تحول بنیادین مهمترین برنامه آموزش و پرورش است لذا باید برای عملیاتی کردن 6 زیرنظام آن تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین یکی از تخصصی ترین سند آموزشی و تربیتی و فرهنگی کشور است که می بایست در تمامی سطوح آموزش و پرورش اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی ادامه داد: توجه ویژه به آموزش مقطع تحصیلی ابتدایی ، اقتصاد آموزش و پرورش ، دانشگاه فرهنگیان و حوزه پرورشی و مهارت های زندگی از اولویت های سال آینده است .
وی از دوره متوسطه به عنوان دوره حساس زندگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانش آموزان نام برد و اضافه کرد: نگاه در دوره متوسطه اول و دوم تقویت مهارت و جشنواره های نظیر جوان و نوجوان خوارزمی و ایران مهارت در مهارت آموزی بیشتر دانش آموزان راهگشا بوده است.
در این آیین ازخدمات حسن نوروزی رئیس پیشین اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش البرز قدردانی و امیر والی پور به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819/6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استان البرز دانش آموز معلم مهارت های زندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است