Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرکدام از شبکه ها از حضور چهره های مطرح اجرا برای ویژه ترین برنامه خود در طول سال بهره می برند و در واقع می شود گفت محبوب ترین مجری هر شبکه برای اجرای ویژه برنامه سال تحویل در نظر گرفته می شود.

 خبرگزاری شبستان،گروه فرهنگی-الهام عطائی: تلویزیون این جعبه جادو علیرغم همه حواشی و کمبودها و مشکلاتی که هست هنوز هم  پای ثابت لحظات خانواده ها در مناسبت های خاصی مثل یلدا و نوروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هم خانواده ها یکی از مهم ترین مناسبت های تقویم ایرانیان را در کنار تلویزیون سپری می کنند و سالشان را  با صدای توپ و ساز دهل و سرنای تلویزیون بعد از تحویل سال جدید آغاز می کنند.

 

 

تلویزیون هم همه تلاش خود را به کار می بنند تا در این ایام ویژه ترین برنامه های خود را به مخاطبان عرضه کند. نوروز در واقع یکی از مهم ترین کنداکتورهای سیما به شمار می رود و از این جهت موقعیت ویژه ای برای برنامه سازان و مدیران تلویزیون به شمار می آید. بسیاری از مجموعه های تلویزیونی پرمخاطب برای نوروز در نظر گرفته می شوند و کارگردان ها از محبوب ترین ها برای حضور در مجموعه های خود بهره می گیرند.

 

 

ویژه برنامه های سال تحویل تلویزیون امسال هم به مانند سال هایش پیش با حضور چهره ها، سلبریتی ها ، خوانندگان ، ورزشکاران و ... همراه خواهد بود. هرکدام از شبکه ها از حضور چهره های مطرح اجرا برای این برنامه ها  بهره می برند و در واقع می شود گفت محبوب ترین مجری هر شبکه برای اجرای ویژه برنامه سال تحویل در نظر گرفته می شود.

 

 

در این گزارش به مجری های شبکه های مختلف تلویزیون و تدارکات  آنها برای اجرای ویژه برنامه سال تحویل می پردازیم.

 

علی ضیا برند شبکه یک

 

شبکه یک که مدت هاست با «علی ضیا» و فرمول یک با شبکه های دیگر در تولید برنامه رقابت می کند و او را یکی از وزنه های محوبیت و شهرت خود  می داند، اجرای ویژه برنامه تحویل سال خود را نیز به ضیا سپرده است. او قرار است در این ویژه برنامه علاوه بر چهره ها میزبان 11 چهره منتخب مردمی باشد که  مدتی است در برنامه خود فرمول یک آن را پیگیری می کند.

 

 

ویژه برنامه شبکه یک از 25تا28اسفندماه  هرشب ساعت 22:15 پخش خواهد شد.

 

 

پل شبکه دو به فروردین با ژیلا صادقی

شبکه دو هم علیرغم همه حواشی پیش آمده بعد از پخش ویژه برنامه یلدای 97 خود باز هم برای اجرای ویژه ترین برنامه خود در سال 98 به سراغ «ژیلا صادقی» رفته است.

 

ویژه برنامه شبکه دوم سیما با عنوان« پل فروردین» این برنامه با حضور چهره ها همراه است. مهدی بابایی و احسان ارغوانی تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارند. این ویژه برنامه سه‌شنبه ۲۸ اسفند ماه  از ساعت ۲۳:۳۰ و چهارشنبه ۲۹ اسفند ماه  از ساعت ۱۹ تا ۳ پخش خواهد شد. البته «پل فروردین»در قالب یک برنامه شبانگاهی ترکیبی از چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه  آغاز شده است و تا دوشنبه ۲۷ اسفند ماه و از پنجشنبه اول فرودین تا جمعه ۱۶ فروردین پخش می شود.در این بخش در هر قسمت یکی از چهره ها به یکی از روستاهای بکر سفر می کند و بعد با حضور در برنامه از تجربیات خود از سفر به این روستا می گوید.

 

 

و باز هم احسان علیخانی و شبکه سه

شبکه سوم سیما هم که مدت هاست « احسان علیخانی» را به عنوان پای ثابت اجرای ویژه برنامه های خود حفظ کرده است. این بار هم علیخانی اجرای یکی از مهم ترین و پربیننده ترین ویژه برنامه های سال برای شبکه سه را برعهده خواهد و داشت و به رسم سالیان پیش که مدت هاست باب شده است چهره های برتر حوزه های مختلف میهمان علیخانی و برنامه اش خواهند بود.

 

 

 

امیرحسین مدرس و«همیشه متفاوت» شبکه چهار

امیر حسین مدرس هم قرار است مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه چهار سیما باشد. «همیشه بهار» عنوان ویژه‌برنامه ای است که قرار است او اجرایش را برعهده بگیرد. این ویژه برنامه از ساعت 21 بیست و نهم اسفند تا 2 بامداد اول فروردین با چهره های شاخص فرهنگی همراه خواهد بود.

رضا عبادی تهیه کننده این برنامه است و علی میرمیرانی به عنوان سردبیر با این ویژه برنامه همکاری می کند.گفتگوی امیرحسین مدرس با اهالی ادب و فرهنگ  ، پخش تله تئاتر های کوتاه طنز، گزارش های شاعرانه مردمی، همه چیز درباره نوروز و پیشینه آن، موسیقی اقوام و نواحی، گفتگوی های کوتاه با مفاخر ادبی و هنری از بخش های مختلف این ویژه برنامه است.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه چهار دعای تحویل سال توسط  گروهی از اقوام مختلف ایرانی با لباس های محلی به صورت زنده در استودیو این برنامه اجرا خواهد شد.

 

 

«بهار جان» شبکه ۵ با حمید گودرزی

شبکه پنج سیما هم که مدتی است حمید گودرزی را به عنوان مجری مسابقه «پنج ستاره» دارد اجرای ویژه برنامه تحویل سال خود را نیز به او سپرده است تا از قافله رقابت با دیگر شبکه ها جا نماند. «بهار جان» از بیست و هفتم اسفندماه به مدت سه شب روی آنتن می‌رود و تیتراژ این برنامه با صدای محسن چاوشی همراه است.

 

 

دورهمی زنده آی فیلمی ها با «به وقت بهار»

شبکه آی‌فیلم هم امسال به ویژه برنامه زنده «به‌وقت بهار» با حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس کشورمان مهمان خانه ها می شود.این برنامه قرار است در این سه روز میزبان بازیگرانی همچون داریوش ارجمند، لیلا اوتادی، مهتاب کرامتی، عبدالرضا اکبری، علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شبنم قلی‌خانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیر سلیمانی و... باشد.

گروه رستاک و فریدون آسرایی نیز در این سه روز در «به وقت بهار» حاضر خواهند شد.این ویژه‌برنامه با آیتم‌های متنوع و جذاب همچون طنز رادیویی، شوخی با خوانندگان، تبریک هنرمندان و آیتم‌های طنز و کلیپ‌های شاد دیگر در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند از ۲۲:۳۰ الی ۲۴ و روز ۲۹ اسفند از ۲۱ الی ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

گفتنی است ویژه‌برنامه زنده «به‌وقت بهار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرشید محمودی در سه روز پایانی سال ۱۳۹۷ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب ایام نوروز شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل روزنامه آستانه سال نو آیت الله آملی لاریجانی ویژه برنامه های تحویل سال تلویزیون تحویل سال ۹۸ سلبریتی ها در تلویزیون احسان علیخانی حمید گودرزی سیدعلی ضیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری ۰۰:۰۰
شب های ایران ۰۲:۰۰
کتاب شب ۰۲:۱۰
سازیان ۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۳:۱۵
آوای کتاب ۰۳:۳۰
اجابت ۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح ۰۵:۳۰
روایت راوی ۰۶:۱۰
چشمه سار ادب ۰۶:۳۰
اخبار سراسری ۰۷:۰۰
سلام یاشایش ۰۷:۱۰
خبر سراسری ۰۸:۰۰
ایستکلر ۰۸:۳۵
قاصدک ۰۹:۰۰
ایشیقلی گونلر ۰۹:۳۰
اخبار استان ۱۰:۰۰
سئوگی سارایی ۱۰:۰۵
جوانه های چی چست ۱۱:۴۰
اجابت چاغلاری ۱۲:۰۵ [پخش زنده]
پیام چی چست ۱۲:۲۵
ائل سوزی ۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری ۱۲:۵۰
جوانه های چی چست ۱۳:۳۰
خبر سراسری ۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها ۱۴:۴۵
شما بپرسید ۱۵:۰۰
اخبار استان ۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات ) ۱۷:۰۰
پیام چی چست ۱۸:۴۰
قند پارسی ۱۸:۴۵
کندیمیز ۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش) ۲۰:۳۰
اخبار سراسری ۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان ۲۱:۳۵
شب بخیر کردی ۲۲:۰۰
آشوری ۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد