Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:13:12 GMT

راز مهم بازگشت زیدان به رئال مادرید چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۳۹۳

راز مهم بازگشت زیدان به رئال مادرید چه بود؟

فلورنتیو پرز با پذیرش دو شرط مهم، زمینه بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید را فراهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدا به نظر می رسید شانس چندانی برای بازگشت دوباره زیدان وجود ندارد اما رئیس باشگاه رئال مادرید این بار شرایط متفاوتی را پیش پای وی قرار داده بود.

 

فلورنتینو پرز چاره ای جز پایان دادن به بحران باشگاه نداشت و بازگشت زیدان بهترین گزینه ممکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتیاگو سولاری با بازیکنانی چون گرت بیل، ایسکو و مارسلو مشکل پیدا کرده و رئال مادرید به دنبال گزینه ای بود که باشگاه را به خوب شناخته و خیلی زود شرایط را تغییر دهد.

 

 

انتخاب ژوزه مورینیو به دلیل زاویه برخی بازیکنان رختکن خطرناک بود و مائوریتسیو پوچتینو نیز با تاتنهام قرارداد داشت و امکان مذاکره با وی نبود. پس از رد پیشنهاد از سوی گزینه هایی چون ماکسی آلگری و یوواخیم لوو، تمام مسیرها به زیدان منتهی شد. پس از مذاکرات اولیه مثبت، این فلورنتینو پرز بود که کنترل مذاکرات را بر عهده گرفت.

 

در مذاکرات با زیدان، پرز دو برگ برنده برای زیزو رو کرد؛ اول اینکه کنترل تمام جوانب ورزشی باشگاه را در دست بگیرد و دیگر اینکه پیشنهاد دستمزد زیدان تقریبا دو برابر دوره اول حضور او در باشگاه شده بود؛ 12 میلیون یورو به اضافه پاداش.

 

در تماس ابتدایی که از سوی دفتر پرز به زیدان شده بود، سرمربی فرانسوی پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد اما هنگامیکه پرز خودش شخصا با سرمربی فرانسوی وارد مذاکره شد، دیگر زیزو تردیدی برای بازگشت نداشت زیرا بر خلاف دوره اول، به وی قول داه شده بود که تمام کنترل فنی با او خواهد بود و به همین دلیل، زیدان در این مقطع دشوار پیشنهاد رئال مادرید را پذیرفت.

رئال مادرید زیدان (سرمربی) فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس