Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@16:43:19 GMT

آجیل شب عید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۳۹۷

آجیل شب عید

از حدود 6 سال حضور مستمر در جبهه‌های حق علیه باطل که لحظه به لحظه‌اش پر از خاطرات تلخ و شیرین است یک خاطره دارم که تا زنده هستم آن را از یاد نخواهم برد. سید هادی حاجی سید

از حدود 6 سال حضور مستمر در جبهه‌های حق علیه باطل که لحظه به لحظه‌اش پر از خاطرات تلخ و شیرین است یک خاطره دارم که تا زنده هستم آن را از یاد نخواهم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات فتح المبین نوروز 61 (که منجر به آزادسازی دشت عباس، چنانه و...شد) در بسته‌های کمک‌های مردمی که توزیع می‌شد بسته‌ای به من دادند که بعد از باز کردن دیدم یک جفت جوراب، چند مشت نخود و کشمش و یک نامه بود که نگارنده‌اش پیرزنی بود که فرزندش در روزهای پیروزی انقلاب شهید شده  بود. اونوشته بود؛ این همان آجیل شب عید خانه من است و درخواست کرده بود جان امام حسین(ع) نگذارید خون شهید من هدر برود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!

به گزارش ورزش سه امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در چهار بازی لیگ برتری که به میدان رفت دروازه اش را بسته نگه داشت و گلی دریافت نکرد.

رفیعی با کلین شیت در این چهار بازی با روحیه به اراک رفت تا تیمش را در این مسابقه برنده کند.او تا حوالی دقیقه 84 هم نمایش بسیار خوبی داشت و دروازه اش را بسته نگه داشت اما دو گل در وقت های قانونی خورد.

رفیعی در وقت های اضافه هم دو بار دروازه اش را باز شده دید تا به اندازه چهار مسابقه در یک بازی گل خورده باشد.

گلزنان تیم آلومینیوم لیموچی، بزرگ (دوبار) و نقی‌زاده بودند تا ورزشگاه اراک پیش از سوت پایان منفجر شود!

دیگر خبرها

  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!