Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد ظریف در حاشیه سفر به قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف این سفر اظهار داشت: تشریح دستاورد‌های سفر رئیس‌جمهور به عراق، دیدار و گفت‌وگو با مراجع عظام تقلید و سایر تحولات صحنه دیپلماسی ازجمله اهداف سفر به شهر مقدس قم هستند.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به عراق گفت: در این سفر گره‌های چند دهه‌ای در روابط ۲ کشور بازشده و لایروبی اروند، رایگان شدن ویزا برای زائران و همچنین ایجاد راه‌آهن میان شلمچه و بصره ازجمله طرح‌هایی بودند که بین دو کشور ایران و عراق مطرح و در این سفر نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه لایروبی کارون بیش از ۳۰ سال بوده که بلاتکلیف مانده بود، تصریح کرد: انجام این کار در سفر هیئت ایرانی به عراق نهایی شد.

ظریف با ابراز خرسندی از سفر هیئت ایرانی به عراق ابراز کرد: این سفر به لطف خدا و با تلاش و حمایت‌های همهف انجام و دارای دستاورد‌های بسیار خوبی بود.

وی در ادامه با اشاره به آخرین روند بررسی لوایح کنوانسیون بین‌المللی FATF عنوان کرد: این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دستور کار بوده و به‌طورقطع این مجمع بر اساس مصالح کشور در ارتباط با این لوایح تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی