Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:34:52 GMT

موسوی: راه پیشرفت کشور واگذاری انقلاب به جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۶۱۶

موسوی: راه پیشرفت کشور واگذاری انقلاب به جوانان است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت دانشگاه‌های استان از دانش آموزان، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کردند که انقلاب باید به جوانان نخبه و متعهد سپرده شود.

به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی در مراسم افتخار بیست و پنجم اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با بیان این که تلاش 25 ساله مدیران و دانش‌آموزان یزدی در کسب مقام اول کنکور سراسری درسی مهم برای دست‌اندرکاران نظام است، اظهار کرد: دستاوردهای آموزش و پرورش یزد نتیجه تلاش و احساس مسئولیت مدیران سابق و همت مدیران امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدالت آموزشی در تمام جهات باید در سطح استان یزد اجرا و فاصله آموزشی شهرستان‌های استان کمتر شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: کم شدن فاصله آموزشی شهرستان‌های یزد مستلزم تلاش بیش از پیش مدیران سیستم آموزشی استان است.

موسوی بیوکی توجه بیشتر به بحث پژوهش را از جمله ضرورت‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و بیان کرد: هر قدر توجه به پژوهش و آموزش و پرورش بیشتر شود فرآیند توسعه استان سریعتر انجام می‌شود.

وی در ادامه خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران با بیان این که استان یزد از ابتدا تاکنون در بحث نخبه پروری پیشرو بوده و است، تصریح کرد: حفظ دستاوردهای تربیتی، فرهنگی و آموزشی استان ضروری است.

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به ضرورت تأمین نیازهای معیشتی معلمان، تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رفع دغدغه معیشت فرهنگیان باید در اولویت اجرایی آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش دانشگاهیان استان برای حمایت از دانش آموزان برتر، خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان شرایط لازم برای استفاده دانش آموزان از فضاهای آزمایشگاهی و استادان راهنما ایجاد کنند.

موسوی بیوکی در پایان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید کردند که انقلاب باید به جوانان نخبه و متعهد سپرده شود و این تنها راه توسعه و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد محمودزاده در سفر به خوزستان و نشست با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان، کیفیت بخشی به مقوله آموزش را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: معاونت‌های آموزشی آموزش و پرورش باید مهندسی کیفیت آموزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.   وی افزود: پارسال عملکرد آموزش و پرورش برای کیفیت بخشی به آموزش مناسب نبود و سیمای آموزشی خوبی را در سال‌های گذشته شاهد نبودیم.   محمودزاده ادامه داد: بخشی از کار آموزش و پرورش کیفیت بخشی به جریان علمی مدارس است که در این‌مسیر مسئولان آموزش و پرورش در استان‌ها باید با قدرت ورود کنند.   معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر توجه داشتن به حوزه پرورشی، اضافه کرد: ۴۳ شاخص آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعیین شده که بیشتر این شاخص‌ها مربوط به حوزه پرورشی است.   وی با تاکید بر اهتمام معاونت‌های پرورشی به اجرای برنامه‌های تربیتی و دینی در مدارس، گفت: توانمندسازی معلم‌ها به لحاظ معیشتی و علمی از دیگر اقدامات مهم در حوزه آموزش و پرورش است.

دیگر خبرها

  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود